Nov 18, 2009

Back to Laif


Uuuuuu, da!!!
In sfarsit am depasit perioada neagra. Bah, da' tu stii ce inseamna negru? Cazan de drac de negru.
Pfffff...si cand imi amintesc cum am trecut eu pe fisa de consultatie, la "starea de sanatate- medie"... Ma clar amageam singura. Ma imbarbatam, as putea spune. Ca m-am dat cu fundul de pamant si a cedat fundul. Evident. Dar acum l-am rezecat de morcovi si l-am cusut la loc.
E bine ca nu ma mai cac pe mine si nu mai am atacuri de panica in mall. E bine ca am depasit depresia de octombrie, cea mai puternica traita pana acum. Am prins viata in miezul toamnei si deja ma gandesc la THI next step.
Imi si imaginez zapada pe pervaz si condens intre geamuri, o caldura inecacioasa in camera, si o atmosfera pufoasa in general.
Iarna e anotimpul meu de lene. Si anul asta, drept rasplata ca am fost cuminte si am patimit cum numai eu si 3/4 din stoma stim, am sa il valorific la suta. Ca nu se pune un cucu de octombrie cu mine...pai?

No comments: