Aug 13, 2014

Scrisori catre trecut

Ba, e total adevarat ca el-ul de acu tz-shpe ani se insoara.

E, de asemenea, adevarat, ca e dus cu vaporul, in opinia mea, ca s-a decis asta la nici un an de relatie si aia, asa, la distanta. Si mai e adevarat ca i-am spus pe vremea cand...  ca viata lui va fi acaparata de o proasta, la un moment dat, care o sa l hipnotizeze cu 2 perechi de sfarcuri, si o sa si puna pirostriile pe repede-inainte, la insistentele ei, zambind tamp si intrebandu-se 3 ani mai tarziu ori de ce are un copil, ori de ce divorteaza la sub 30 de ani. Clatina sagalnic din cap la mine a 'te inteleg, dar esti proasta si total departe de adevar', dar realitatea mi da dreptate. Cu prima parte cel putin.

dar el mai mereu a cedat insistentelor si lacrimilor si santajelor emotionale ale diverselor muieri din viata lui. s-a lasat manipulat de femei semi cunoscute, ca un barbat adevarat ce este.

ai putea spune ca sunt hater, ai putea. sa crezi ca mi-e absolut ciuda ca eu n-am inel si planuri si pin-urile mele se vor materializa cine stie cand, ca sunt o domnisoara batrana acra care isi dorea sa fie doamna c.

Dar prefer, sincer, sa crezi asta, decat sa fiu in relatia aia de tip 'i like your whole fb and you like mine', si sa-mi cersesc, practic, inelul.

si ziua nuntii.

(nu pun poza, ca nu e nimic cute aici. e un wake up call de care o sa se izbeasca prea tarziu, ca nush daca mai citeste sau nu)

No comments: