Apr 9, 2009

Bebelusul


Yes,YAAAY,si inca un Hooray!
Ne-au aparut incisivii,si asteptam cuminti eruptia restului dintisorilor.Da,my baby and I bifam pe celendar aniversarea,si apoi aruncam cu sageti in tinta astfel formata.Un fel de paintball,mult mai periculos insa.
Ce am facut in anul asta? Care uneori pare ca trecut prea repede,iar uneori ma innebuneste de cat de lent se misca.
Pai,am adunat amintiri.3 conversatii lungi pe net,din alea,flirtuistice,incepatoare,miezdenoptice,pierdute din arhiva la resetarea windowsului..."nothing except pearls and perfume."
O excursie la"futu-i ma-sa" pana in Vama si Costinesti,cu cafele in gara din Constanta,cort,apa rece,totul in timpul sesiunii.Ca noi suntem asa de enteresati ca nu am intrat in exam...concomitent,din fericie.
Am mers la munte,unde punem mereu bilet la loto pe 3 variante si ne iese doar un numar la fiecare.
Era sa ne despartim pentru ca sunt o betiva care il face de rusine.Am bocit,am implorat,am fost patetica si a functionat.Sunt muza imbrobodelii,doar stii.
Am facut cunostinta cu niste oameni din anturajul lui,cu care se pare ca tin mai mult legatura decat o face el.Macar eu,eternul liant.
Am experimentat,am dansat,am baut impreuna,am schimbat un camin pe un apartament cu"cioc-cioc"..."NU INTRAAAAA!!!",am fumat narghilele,am fost in double dates,ne-am labartat in parc de mana,avem poze impreuna,si am facut 15 minute de la usa pana in pat.Torpilla!
L-am vazut in costum si era sa am nevoie de mop,caci arata a naibii de futabil.Dar trebuia sa ajungem la teatru...
L-am zgariat,l-am chinuit,i-am bocit in cearsaf,i-am dormit aproape zilnic in brate,i-am facut observatii,i-am dat mesaje stand la aceeasi masa sau in aceeasi masina.
I-am inventariat de vreo 10 ori toate fostele,le-am ordonat alfabetic,dupa inaltime,si dupa culoarea parului,si sunt mai misto decat toate;mai putin decat cea cu care ma intalnesc.EA e atat de delicata in roz...
Il intep din vorbe,el ma zgarie din cuvinte.
Am senzatia ca nu am destule cu el.Sufar de mania comparatiei."Ce-ai facut cu ea???Te-ai dat cu capul de pereti? Minunat...Da' cu mine de ce n-ai facut asta?" Si da-i cu nervi si da-i cu pitici si da-i cu gelozie.Si pune-ti rock punkist si roaga lumea sa te injure si smulge-ti parul de pe craci pe tobele lu' Tico.
In concluzia non concludenta,facem un an.Am mutat data,ca sa o poata asocia cu ziua mea.E permis.Cred ca am sa cumpar un ecler,doua,si am sa iau o lumanare de la biserica.Altundeva nu gasesc la bucata.
Incerc sa creez senzatia publica cum ca nu mi-ar pasa de el.Si imi iese de minune,doar am 12 luni de antrenament...
Doar eu trebuie sa stiu cat de tare tin la tine,cat la suta te iubesc si cat la suta m-am obisnuit cu prezenta ta,uneori soporifica,uneori LSDistica.
Nu esti al meu,dar sa te pazeasca tot chi-ul din lume daca alta...

1 comment:

Alexandros said...

Foarte frumos blogul.Mi as dori sa putem tine legatura intr un viitor apropiat intrucat imi place ce scrii si este foarte original.