Jan 21, 2010

Despre insamantare


Adica sarcina. De mult aveam eu o vaga impresie ca nu am sa ma reproduc, dar acum am asa, un fel de certitudine.
Cum as putea sa suport eu : sa nu beau si sa nu fumez 9!!! luni, ca sa nu iasa tzancul anormal?
: pseudo-bulimia matinala timp de 3 luni?
: ingrasatul timp de urmatoarele 3?
: shuturile in abdomen, din interior, alte 3?
: vergeturile de dupa? tzatzele lasate?
: cele 30 de kile in plus de care nu am sa scap decat in sicriu?
: oracaielile nocturne cand probabil dorm sau ma fut?
: scutecele imputite mai ceva ca un boschetar nespalat?
: voma intinsa pe bluzele mele de matase, neglijeurile transparente, camasile cu pretentii, etc?
: oboseala cronica? poate frezez pe langa si ajung la zdup cu malpraxis.
: certurile cu iubitu'- ca nici el nu poate dormi. si in plus, obligatiile trebuie impartite.
: atitudinea bovina a altor femei in aceeasi situatie?
Nu cred in miracolul naturii. e un miracol ca inca nu s-a terminat petrolul, sau ca inca mai exista tigri albi. Copii cretini vad in fiecare zi. Mame cretine, de asemenea, pe orice drum. Trebuie sa fii un fel de retardat medieval care inca se minuneaza cum de a crescut "din el" asa o binecuvantare.
Si cand binecuvantarea aia o incepe sa tipe, sa ceara bani si sa faca accidente...
Am citit undeva ca daca ii zambesti unui tzanc, iti zambeste inapoi. O data am incercat asta, si a inceput sa urle satana aia. de atunci ma uit urat, preventiv. Si abia astept sa se uite mama urat inapoi, ca sa am motiv sa incerc sa-i deochi comoara din vagin.
Pentru ca mamele sunt proaste. Le intuneca progesteronul judecata, pune diavolul ala stapanire pe ele, cu grasimea lu bruna si pupilele mega dilatate. Nu sunt capabile sa vada cat de urat si diform e cand iese din ele. S-ar putea chiar confunda cu oznul ala de placenta, doar ca nu scapi asa usor de el.
Imi pare chiar rau pentru sotii lor. Oare? Eu stiu ca femeile au avut insuficienta de iod in copilarie, dar daca nu esti suficient de barbat incat sa-i explici logic cat de penibila e, iti meriti soarta de tractorit subplatit, futut o data la 7 zile misionariceste, si servit cu ciorba rece cand vine acasa.

Serios, as vrea sa mi las minunatele gene pe pamant, preocreand. Vreau sa-mi las bruxismul care mi-a transformat dintii in piese de holywood, gleznele subtiri, forma de clepsidra si iqul genial de 130 %. Dar nu ma incurajeaza nimic...

7 comments:

Lorelei said...

funny. foarte funny. am ras cu lacrimi.

Anonymous said...

esti draguta in imaturitatea ta :)

Alexandros said...

I hate babies.By all means.Daca va fi sa am un copil de crescut atunci acela va fi adoptat.Sotia mea nu va purta asa ceva.

David said...

:))) Subscriu , Jokerstyle :))

bartleby said...

hihi!
:X

Anonymous said...

chiar esti amuzata...
si aproape te cred...

eu said...

lasa-ma sa te felicit. sa te felicit ca nu te vei reproduce pt ca inca cativa ca tine pe lumea asta ar face rau. nu mie si nici multor altora. doar celor cu care vor avea contact.

esti o frustrata care probabil ca recent a descoperit marijuana si care acum o arde "profund" si rebela !

o zi buna !