Jul 3, 2011

100 de case, 100 de oameni: episodul 3, Bianca


Fusesem proaspat parasita, si abia incepusem sa profit si eu de naturaletea statutului. Cand il cunosc pe domnul, un rocker interesant de pletos, talentat, cuminte si excesiv de nefumator si antialcoolic.
S-a intamplat natural, pe o caldura innebunitoare, s-a intamplat sa aflu dupa ca de fapt, el parca are o iubita, da' parca nu prea e cu ea.
S-a intamplat sa o porcuiesc, intr-un acces inexplicabil de gelozie, de vreme ce eu nu-mi doream o relatie cu domnul. Dar mi-a prezentat-o la o sesiune de karting in Afi, si am ramas masca de cat de dezinvolta putea fi. era blonda, inalta, avea tzatze, extensii, solduri ca ale mele, ce mai, am ramas impresionata pozitiv.
Am iesit dupa aia cu ei 2 la karaoke in mojo, unde am baut tequilla one by one, si am urcat pe scena facand praf o piesa de def leppard.
In seara aia am ajuns la ea in garsoniera, ironic, tot pe la romana, unde am facut nebunii pana aproape de dimineata.
domnul a disparut din peisaj o bucata de timp, iar eu inca ma duceam la ea sa mi rulez tigari si sa mi desfac dozele de bere alaturi de o tipa care ma intelege, chiar daca e mai mica. si in mod cert, mai dezlantuita ca mine.
era superba...avea o groaza de costumase si accesorii sexuale, avea un asternut rosu, o umbrela din dantela si salva animalute de plus de pe jos. mi-a pus red violin, mi a cantat soft kitty. pacat ca s a mutat, pacat ca mi se pare ca ma dorea doar pentru corpul meu...

1 comment:

Stan SeCeA said...

Foarte nice povestea...imi place ca esti deschisa si ca spui lucrurilor pe lume. Sinceritatea e o calitate rara in zilele noastre, la fel cum si cititul a devenit sport extrem si probabil de aceea multi nu-l mai practica. Mult noroc mai departe si bafta la scris. P.S. Da eu sunt tipul cu Fata de ghetou! Pace !