Mar 26, 2012

Zodiac erotic


M-am saturat de tot felul de horoscoape erotice si zodiace sexuale, compatibilitati, caci venit vremea sa vorbesc din punctu-mi de vedere de penisurile zodiacului. studiul a avut durata de 4 ani, un numar limitat de subiecti, iar rezultatele stau cam asa:

Berbec: mica si stramba, cam antipatica, egoista si destul de banala. nu am simtit flame-urile pasiunii, nu m-a impresionat decat prin uratenie. recomandata incepatoarelor si plictisitelor.

Taur: senzatii tari, mari, groase, adevarate. una din preferatele mele, o frecventez in prezent. dezvirginatoarea. recomandata cu caldura domnisoarelor de cursa lunga, si pofticioase. luciu caracteristic. nota 14.

Gemeni: jucausa, nebunatica, zaluda, maniaca, nesatula, placuta, de durata medie si de mai multe ori. recomandata aventurilor de o saptamana si pentru spargerea monotoniei.

Rac: un pic imbufnata, nu atat de sensibila pe cat se vorbeste in targ, un pic timida la inceput, dar perfect adaptabila. recomandata domnisoarelor mai romantice.

Leu: o minunatie. de cursa lunga, dar cere sacrificii. se scoala cand vrea ea si , alaturi de taur, intruchipeaza perfect sarpele de pantalon. recomandata femeilor care stiu ca pot mai mult.

Fecioara: interesanta, pentru ca nu stii exact ce o face misto. repezita, alunecoasa, te lasa cu impresii mixte de genul 'chiar am facut asta?'. recomandata celor indecise.

Balanta: Mincinoasa si grabita. satisfacatoare, dar neimpresionanta. o recomand doar la nevoie.

Scorpion: un uragan nesimtit. cere cu nerusinare prea mult din prima. adaptabila si acceptabila. recomandata domnisoarelor care nu pun suflet repede.

Sagetator: umeda, haotica, mare, stramba. din categoria 'uratenii', se crede grozava si poate da rateuri. recomandata expertelor.

capricorn: nu am gasit, habar nu am.

Varsator: ca o simfonie, te ademeneste, te minte, te fute si pleaca. dar se intoarce repede. fidela. recomandata celor care dau a doua sansa.

Pesti: timida, impresionabila, usor de speriat. trebuie alintata pentru a atinge potentialul maxim. dezlantuita. recomandata celor care au timp.

2 comments:

Vlad said...

Nu e stramba!

Unknown said...

Postarea face toti banii. Ciudat e faptul ca eu, fiind capricorn, eram curios. :)