Oct 19, 2012

In ultima vreme...

Mi-a zis cineva: stii, dea, lucrurile bune nu se intampla doar in bucuresti. I-am ras in nas. sunt o snoaba.

am avut doua pusee de hipotensiune. daca stai bine sa te gandesti, asta nu e boala, e moft. sa poti sa lingi drobul de sare si sa bagi 3 cafele, ca asa indica doctorul, suna a vedetism.

in visul meu, aveam un marmoset mic , pufos, si vorbitor, si o chema laura. urasc numele asta.

am facut un atac de panica. de draci. mi se raneste orgoliul si eu ajung la spital. there is no cure for a broken brain.

ajungand si la tarot, pe partea mea feminina strajuieste imparatul. a 4a carte din arcanele majore. foarte antitetic. asa ca decretez: eu nu mimez masculinitatea, chiar am coaiele mai mari ca tine.

Stii sentimentul ala minunat cand nu-ti mai pasa de fostul tau iubit? nici eu. pentru ca stiu sa pastrez loc de buna ziua.

No comments: