Nov 8, 2012

Ce ma fute in ultima vreme reloaded

Cel mai tare ma fute la cap parul meu pufos. sunt la 3 spalari distanta de un tuns periuta.

alexandrina hristov: o curva cu pretentii.

antonia: o curva cu mai multe pretentii.

Pensionarele pe caz de boala la 49 de ani, cand eu stiu ca mama mai are cel putin inca 15 pana sa viseze macar la asa ceva. putori imbacsite care merita sa moara in mizerie, nefericire si singuratate, pentru ca nu au capacitatea intelectuala de a realiza ca pentru a trai intr o societate normala e necesar sa faci sacrificii. nu sa stai ca o putoare prin spitale, pe banii astora care platesc la cas, si apoi sa pretinzi o mizerie de pensie de 300 de lei. munceste, in pizda ma-tii, pentru aia 300 de lei. impleteste covrigi, imparte pliante, vinde la patiserie, sterge o baba la cur, nu ti spala creierul ,si asa cat o nuca, la acces direct. pizdoaiele ma-silor de proaste. meritati ce vi se intampla.

hala matache- nu intelegi asta decat daca ti faci cumparaturile aici. sa vezi moshi cu zgaibe pe nas vanzand sferturi de bostan cu 2 lei kilul, si rosii cu 3, pe un colt de taraba, babe cu nshpe batice pe cap aranjand si rearanjand telini si niste vinete un pic mai mari decat o pula normala, acelasi barbat chel intre 2 varste cu pungutele cu fasole si banane aproape inegrite... evit pe cat pot sa ma duc in piata aia. ma deprima. si imi vine sa trag flegme pe sticla frigiderului cand vad in fata mea fatuci sau fatalai care se scarpina probabil intai intre picioare si apoi imi feliaza mie sunca de pui. mor, ma, sper sa fi fost singura data cand i-am zis cu tupeu "manusi nu-ti pui, papuse?'.

tiganii de la baldovin: azi era o pizda la vreo 15 ani si batand spre 80 de kile care s-a decis in noaptea de la ora 8 sa si arunce mucul de tigara inspre mine. pe strada de 120 cm latime. mi a atins esarfa, desi cred ca tintea spre altceva. am avut un film in care o strangeam de gat pe un perete, iar in momentul in care ea urla cu halena la mine ca 'are spate', sa i fut una in coloana, sa vada ca spate nu are, si ca o cioara in minus nu i o paguba pe lume. ca e absolut dispensabila, si ca locul ei va fi luat de 2 sau 3 boraci la fel de nespalati, needucai, nesimtiti si neproductivi ca ea.

si , da, am sa discriminez pana am sa observa ca jegurile astea care fura si nimic altceva isi vor indrepta comportamentul.

3 comments:

Anonymous said...

Incepi sa treci in subiecte sociale, incet incet :D

denkamiko said...

si asta e de bine?

Anonymous said...

inca nu pot sa spun, continua si vom vedea :)