Mar 7, 2013

Povestiri romantice 1 - feminin/masculin

( Lady D, you would be perfect for me. ) ( less sex, more eroticism )

'Uita-te la tine. acum uita-te la mine. inapoi la noi. tu, alba, mica, delicata, eu, inalt, sculptat, masliniu.  vreau sa te completez pana in toata colturile corpului si sufletului. vreau sa-ti tin gandurile in palme, capul pe umar, mainile pe spate, sa te cuprind si arhivez, sa te fac mica-mica, sa te inghesui in mine pana la refuz, cuprins de niste fluturi afurisiti cu care nu m-am mai intalnit de atata vreme.'

'vreau sa te sarut cu ochii inchisi si sa simt cum tremuri, dupa atata vreme in care ai fost secat si de energie, si de iubire, si de orice urma de pasiune. vreau sa te scot din monotonie, sa te iau de mana si sa te plimb pe toate stradutele, prin toate asternuturile, sa ti fac un tur complet al unei inimi de femeie.'

' mi-e dor de tine ca de vara, vreau sa te lipesc de un perete obscur si sa te sarut 125 de secunde, sa simt cum te tragi din calea greutatii mele, sa te tin de talie si sa ma apas insistent, incatusat de emotii si fericire, ca ,  in sfarsit, te-am gasit si nu-ti voi mai da drumul.'

' stai langa mine pe canapea si da-ti jos tricoul. nu,nu, eu fac regulile in acest mic univers. taci, asculta, fa. inchide ochii. saruta-ma. asa, sa ma incalzeasca. sa te aud cum gemi de emotie ma excita si ma trimite pe pereti. te trag peste mine, imi plimb mana peste marginea blugilor, incerc sa ti simt fundul tare.'

'simt cum mi se prabuseste sufletul si cum il ridici pe culmi nebanuite cu o singura muscatura simpla de gat. ti se face cald, incerci sa te tragi de sub mine. stai acolo. trebuie sa te am, am nevoie de tine, sa te zbati nu inseamna decat ca imi provoci si mai mult imaginatia. jos, fetita mica, shhhh, jos. '

' nu pot sa cred cat de repede am cazut in capcana ta negandita. aud acolo aripi transparente cum se zbat cand ma gandesc la tine, aud cum imi tipa inauntru. urasc sa te am cu portia, pentru cateva ore, dar imi place intensitatea la care traiesc cand iti vad mutra aia chiar si cateva minute intr-o dimineata rece, la ore mici, in locuri pline de fum.'

'numar ore, mesaje, ani de zile de cand te caut, as amaneta un vineri pentru un luni. imi dai speranta cand iti aud vocea, un curaj pe care nu-l credeam posibil, o liniste din copilarie, mi-ai aprins motorul si nu exista cale de intoarcere. trebuie sa fii a mea.'

'trebuie. si as vrea sa te vad fericit. '



sau doar sa te vad. whatever.

2 comments:

Anonymous said...

imagini dupa imagini, superb ;)

Anonymous said...

cat de frumos si dragastos