May 31, 2013

Despre vulgaritate

M-am intalnit ieri cu o gagica pe care de muuuult timp am colectionat-o in lista de prieteni. un pokemon simpatic, negru albastrui cu o voce subtire si linistita.

si cum stateam cu domnisoara la masa, se aseaza un homalau beat vizavi de noi, incercand ori sa agate ceva, ori sa ne spuna subtil ca o are groasa. ei ii zice ca e inocenta -cred si eu, la ochii aia!-, mie-mi zice vulgara.

acum, chestia cu vulgaritatea ma urmareste de mult timp. ca de ce injur si vorbesc cu pula, desi nu am. eterna gluma rautacioasa a pularailor care si-o masoara pe a lor cu a mea -mentala-, si eu ies pe primul loc. ca de ce port rochii atat de scurte, si bluze atat de decoltate.

ca de ce ma uit atat de seducator in poze.

pai daca alta fatza n-am...

io prin vulgar inteleg ceva ce vine din popor/vulg. gen comun. io cred ca si-au incurcat definitiile, ca ceea ce zic nu prea inseamna ceea ce vor ei sa transmita.

si ma rog, de ce n-as avea voie ca la 25 de ani sa port rochii cu o palma mai jos de buci? ca nu e decent? de cand ar trebui sa am eu respect pentru pudismul public al consumatorilor particulari de capatos?

de ce, de ce, de ce combat, ma zbat sa argumentez, ma tin tare pe metereze inseamna sa fiu vulgara? de ce trebuie sa fiu fetita aia in rochite diafane de dantela borata? de ce sa port anii 50 pe mine?

astia probabil nu se uita cu atentie la figura mea, sa vada ca n-am rosu pe bot. nici pe gheare.

le sustin privirea si cred ca ma atac daca mi spun ca seman cu o dama de consum. am auzit-o de atatea ori, si de atatea ori am zambit de cat de retarzi is unii. ca sa fii vulgara iti trebuie o oareshce lipsa de educatie, pe cand la mine totul e voluntar.

eu vreau sa port scurt, mai scurt, cel mai scurt si stramt. repede, pana nu se rideaza si lasa. ca sa ma prinda soarele si sa sintetizez vitamina D. pentru ca adie pe dedesubt si nu transpir gretos. pentru ca bulanele mele arata intr-un fel extrem de grasos, adorabil.

daca eram o proasta careia ii placea spandexul, da, poate eram vulgara. si ma suparam, pentru ca asta e un secret pe care nu ai fi vrut sa-l dai in vileag prin ceva atat de marunt cum ar fi...garderoba.

dar sa vreau sa profit din plin de ofertele secolului 21 in materie de imbracaminte...

nu, nu vulgara. cred ca n ai habar ce e ala. nici kitsch cred ca nu stii exact ce inseamna. daca ai citit pe undeva si ti-ai dat seama ca e de rau nu inseamna ca tre'sa uzezi termenul la randul tau.

si unde vad ei vulgar, eu vad feminin. rochii inflorate. bretele subtiri. talpi ortopedice pentru piticoate. decoltee drepte. toate stanse in talie, pentru a avantaja, si toate scurte, ca sa-mi para cracii mai lungi.

ia, chiar n-am inteles de ce tre'sa mi explicitez eu garderoba unor tarani. care ti pun eticheta de obor pe haina ta stradivarius.

aia vulgaritate, domne.

ps- mega vulgar, nu?

No comments: