Mar 19, 2014

Ghid de vorbit murdar - baby, talk dirty to me

Odata ce intri intr-o relatie monogama, alinturile si pupicii ar trebui sa fie the building blocks pe care iti cladesti intimitatea plicticos-erotica. dar lumea (eu) se plictiseste de labalabalove, si asa da startul la picanterii: sex pe tocuri, pe birou, pe fuga, pe capota si langa canapea, in paturi conjugale, lifturi stramte si bai straine. cu aerisire.

am pretentia ca am avut parte doar de gentlemeni in viata reala, astfel incat, in dormitor, nu prin restul de locuri, aveau niste probleme in a ma trata exact cum le ceream eu. mai de sus, mai dur, mai de mahala. nu e vina lor ca au 6 ani de facultate sub centura, u.n.a.t.c. nefiind printre ele.

si astfel, pentru domnii mai pudici, pentru tipii mai rusinosi, pentru barbatii care n au cuvintele la ei decat dupa ce exerseaza 6 saptamani o cerere in casatorie de 15 secunde, va roaga sufletelul meu urmatoarele:

- cand femeia iti spune hai sa facem o sesiune de roleplay, ia-ti macar vreo 20 de minute sa te documentezi. la munca. trebuie sa lasi jena si neincrederea intr-o parte, ca de asta se duce lumea naibii, ca e plin de tampite care creeaza ideea falsa ca o femeie nu se fute, doar face dragoste. ocazional sex. si daca o superi, iti taie portia. ce fitze, ce figuri, ce prostie.

- nu te comporta cu ea ca si cum ar fi o papusica de portelan, ci o papusa gonflabila. she can take it. nu ii vorbesti dulceag si nu folosesti termeni pufosi. nu o 'mangai la pasarica', ii freci pizda. piersicuta, pisicuta, draga, si alte alinturi si diminutive se arunca pe fereastra.

pentru ca sunt o dulce, si mi place sa primesc mura in gura cand nu am imaginatie, dau la randul meu exemple
- el: am sa te fut pana o sa te urci pe pereti.
- abia astept sa-ti ling pizda
- o sa ti-o dau pana urli
- roaga-ma sa ti-o trag
- esti o tarfa si o sa te fut tare
- taci si suge-o
- acum freac-o pana mi dau drumul in mana ta
- curul sus, ca vreau sa ti-o trag adanc
- etc etc etc

FARA
- iti place?
- asa-i ca ti place?
- spune-mi ca ti place
- ador cand iti place
- te iubesc!!!!!!

nu vreau sa mi placa. vreau sa ne futem, vreau sa ma abuzezi, vreau sa urlam si sa udam saltelele. dragoste facem in luna de miere.

te sarut, amore.

No comments: