Jun 11, 2014

Azi, lejer

e cam frigut afara. dar, cand ai dance in playlist, si cartoful se coace senzual in cuptor, cand iti strangi paturica in jurul gatului, uiti ce-i afara. pai, daca trasesei si draperia?

noua mea pasiune este pinterest. acolo caut citate amuzante cu dentisti, pisici pufoase, platforme feminine si e-cards. rasfoind prin dorintele, imaginatia si convingerile unora, din hop in tzop, mi-am dat seama cu stupoare ca sunt foaaaarte in urma cu pregatirile de nunta.

adica, da, am vazut o pereche de pantofi acum 3 ani si visez la ea incontinuu. si sunt in dubii, parca inclin mai mult la stilul rochiei tip grecesc. nimic foarte complicat oricum. e doar fashion.

am dat peste iubita lu' fostu. accidental. de pe contul prin care-mi trimit vieti o cunosc, mi-au umplut wallul ala cu pupici, saruturi, inimioare, vome.

dar, trebuie sa recunosc, tipa e brici. are pantofi, 15* modele, rochii, vreo 25*, torturi, vreo duzina, niste modele de marturii cred, modele de inele, figurine, aranjamente florale.

'run, forest, run!'

in fine. concluzia e aceeasi. unele sunt facute pentru ziua cea mare. altele sunt facute pentru viata cea mare. ca mi se pare ca in momentul in care investesti foarte multe sperante si proiectii in acea unica zi, pierzi din vedere the bigger story. da, are si aranjamente de casa pe acolo.

nimic, in schimb, despre cum sa fii mai bun intr-o relatie. poate e secret, totusi, si il tine pentru sine. egoista mica!

serios, as vrea sa fiu blanda, dar nu mi trasmite suficienta intelepciune gagica.

*- nu sunt idioata sa numar. poate is 100, ca-s sigur mai mult de 3

No comments: