May 12, 2016

Jurnalul unui Adam - Fake

de anu trecut de la ziua mea, da, zodia germeni, logic, am proiectat, ce i drept, destul de rar, un jurnal adevarat de barbat. cu tot ceea ce inseamna acesta, de la mici scapari sentimentale, pana la scenarii destul de explicit sexuale. mizeria la care tocmai de am dat scroll de 5 ori si am ajuns abia in februarie - am scris asta in martie, la nervi- si-o arde 'ADAM'. baby, adam nu e asta.

si, baby, nu vei fi niciodata adam, oricate gagici te vor shareui si oricate doamne de varsta a 10a, sufleteste, se vor identifica cu tine. adam nu e radu f.  adam nu e otrava. adam e raw. e un barbat care scrie pentru barbati, prin degetele unei femei care va intelege pe fiecare mai mult decat va intelegeti voi. adam regeta. dar cu doza sa de logica. iubeste, cu doza sa de scepticism. te fute. dar cu doza sa de contraceptie. sa nu bagam sentimentele in banal pentru un milion de view uri.

cu alte cuvinte, domnul adam, 23 de ani, preocupat de misterul feminin, las o moale. misterul feminin nu exista decat pentru gagicile care nu stiu sa se exprime in vreun fel, sa flirteze, zambeasca, sau futa. si o ard misterios pentru ca nu vor sa se lege la cap cu mai mult, si citesc lacrimand, alineat dupa, de ce le a parasit unu.

hai sa va zica adam, ala real, fetelor, ca sunteti proaste. cu inteligenta emotionala la pamant. si ca mizeriile astea de barbati de se fac ca va inteleg, scot pizde siliconate si buzate in oras din banii de pe traficul vostru. sau, poate deosebit de urate, spumant de urate, dar atat de degajate incat ai vrea si tu sa incerci sa porti mizeriile in care se imbraca. sau sa asculti mizeriile pe care le asculta. sau sa citesti mizeriile pe care le citesc. ah, nu citesti? fuck my argument then.

hai sa mai citim mizerii, pentru ca, plm, cineva ne intelege. nici cat negru sub unghia aia pusa la salon, de fapt.

exact... nu...si il doare in pula. ii va durea in pula.

EU SUNT ADAM.

si daca e greu sa ma inghititi, ghinion.

partea buna e ca macar nu am falus, ca restul care va face sa il sugeti.

No comments: