May 5, 2009

Evolution


Hai sa o iau metodic.Primara-tocilara de 10 si foarte bine pe linie.Gimnaziu-premianta de top,cu un crush major pe un tampit.In liceu s-a futut treaba intrucat m-a prins si pe mine adolescenta din urma.Clasa a 9a,tocilara,m-am intors la vechile obiceiuri.Clasa a10a cam la fel.Cu acelasi crush imbecil.Sau,ma rog,pasiune in dorinta nemarturisita de a-l nimici.Clasa a 11a,majorate.Am fost invitata,desi nu eram eu prea bine privita p-acolo din cauza pretenei-sic!- mele de banca.Clasa a11a,in continuare,primul sarut si primul iubit.Deci IUBIT,nu prieten.Devenit prima emoista prin adoptarea tinutei all black si a creonului-sic!- de oki.
Clasa a 12a.Chiulit ocazional,luat permis,ingrasat dramatic.Bac la filozofie,sa nu ma dezmint de conditia de tocilara.Devenit vamaioata prin atitudine.
Anul intai.Invatat harta metroului.Schimbat culoarea parului de 3 ori,slabit la loc,inceput sa beau masiv,stabilit pe fata preferintele sexuale.Lepadat de colega de banca.Ceaiuri cu colegii de liceu cu care ma ignoram.Stabilit clubul preferat.Uitat 90% din engleza si 100% din germana.Inceput a bea cafea.Deschis ochii asupra adevaratei naturi umane.Devenit scarba si miserupista cand e vorba de a barfi deschis.Devenit vamaioata prin capacitatea de a locui la cort.
Schimbat iubit pe prieten dorit de la 14 ani.Schimbat studiu pe dezmat.Schimbat cea mai buna prietena.Uitat culoarea naturala a parului.
Anul doi continua apucaturile negative ale anului intai.Pierdut nopti.Invatat a calca camasi.Invatat a gati.Invatat RATB-ul.Invatat a clubari si singura.Invatat a zice"nu" asalturilor de cucerire.Cunoscut oameni noi.Facut blog.
M-am vazut cu o colega din primara pe strasse.Nu m-a recunoscut.Pentru ea eram probabil doar the bitch agatata de bratul fostului ei coleg de clasa...Sau poate pur si simplu n-a vrut sa-mi zica salut.
As atasa o poza de a 18 ani,da' as da in penibil...Oricum,mie imi place doar partial ce sunt.N-am niciun dumnezeu si niciun regret.Si o nesimtire...
Ah,well,ma duc sa ma culc

6 comments:

farys said...

Off Denko....crede-ma esti bitchy , dar bitchy cu , clasa ;) de asta imi place de tine ....grupa 1 rulzzz;));))

Anonymous said...

Miserupisto, welcome to the club! :))

Anonymous said...

Esti o tipa isteata cu mult umor si imaginatie.Bravo!Si inca ceva, si mie imi plac tipele dar nu oricare ci cele foarte frumoase si cu ceva material intelect.Deocamdata am sa continui sa te citesc.

Gem DeDude said...

Hmmm...as subscrie, dar eu n-am luat permisul... :P

Alexandros said...

Bag pixu n ochi ca nu te cunosc.Ceea ce ai scris tu acolo mi s/a intamplat si mie...dar in varianta masculina, sunt transformari care te inavata sa fii, sunt transformari care te invata sa renasti.Tu decizi cine esti cand se merita sa traim in regresul adolescentei tulburi sau cand se merita sa fim oameni seriosi, cu care viitorul este tot la fel de crunt ca si cu un adolescent fie el pierdut ptin Vama sau nu.La dracu cu viata.

k0571n said...

da, pai stimati doamne si domni "blogoisti" tocmai am cetit jurnalul stimatei autoare si desi nu sunt vreun boemo analisto blogosferist, imi place, poate imi place pt ca e real, infipt in cimentul bucurestean sau poate ca imi place pt ca as vrea sa beau un absinth cu autoarea si imi place in subiectivismul meu, si poate sper ca acest comment va face impresie si gagica autoare va binevoi sa imi acorde onoarea unei discutii intre nasul ei stramb si colacul meu de salvare din jurul taliei :) asa boem, lejer de vara :) dar pana atunci cred ca imi fac si eu blog sa ma bage si pe mine lumea in seama :) si de asemenea cele mai calduroase salutari domnisoarei autoare !