May 22, 2009

A fi sau a nu fi...rau


Rau...evil...devilish...bad...uracios,cum imi place mie sa zic.
Antonim al lui "cuminte" uneori.Cateodata mi se pare foarte dragut si indicat sa arati feminin,sa vorbesti politicos eludand injuraturile, sa te machiezi, sa te epilezi cu ceara sau sa te pensezi la cosmetica...sa te dai cu parfum,sa ai unghii lungi frenchy, sa te hilizesti, sa stii sa flirtezi, sa iti suni iubitul doar sa vezi ce face - eu il sun de control la "imi pui coarne cumva?"...sa nu fii colerica, sa fumezi slimuri sau kent 4,sa bei apa plata cu lamai, sa faci schimb de haine...jeez,cate mai sunt de enumerat...imagination check: sa stii ultimele mode, sa ai telefon color, sa citesti joy sau dracii aia de reviste glossy,sa ai parul lung pe umeri,...da,uneori mi se pare chiar atractiv sa fii fata.
Si totusi,am descoperit sexyciunea cearcanelor...a testosteronului in exces materializat intr-un grad mai mare de independenta...bucuria de a avea amici masculini bautori de bere, clubishti, pokeristi, remy-ishti...deliciul de a analiza tipele din ambele perspective...senzatia mirifica de a baga bila neagra in gaura...si rusinea de a o fi introdus prea devreme...in pula mea de bila...
Mai bine amica lor decat objectul dorintei lor? Noroc ca am pe cine intreba...

3 comments:

Anonymous said...

Totusi, ma intreb oare real esti asa cum te dai si in scris?
Ori esti doar un fake de tipa ca cea din American Beauty cu care s-au identificat multe fete care la suprafata scriau ceea ce scrii tu dar in viata de zi cu zi erau doar niste maicute...

Anonymous said...

Ti-am mai spus vreodata ca vreau sa traiesc intr-un apartament cu un gay? E simplu. El e barbat, eu femeie, dar nu este atractie din partea lui pentru mine, prin urmare pot sa ii fiu amica si nu protagonista in fantezii erotice miezdenoptice. Nu e minunat?

Anonymous said...

Depinde.
S-ar putea sa te roage peste noapte sa-ti pui mustata si sa-i soptesti cu voce groasa la ureche:Te vreau in noaptea asta!
Deci ai grija ce iti doresti:P