Jun 27, 2009

Ionut si Ionel

Ma bantuie prenumele astea doua.Unde ma intorc, orice gagicuta care arata cat de cat mai de doamne-ajuta are un ionut acasa.Pfff! Am alergie la ele pentru ca suna rustice/rurale si pentru ca ionutii si ionelii chiar arata a tzarani-hai,lasa-ma in pace cu exceptiile,eu vorbesc de 99% din ei.Au o mandibula urangutanica, un ten negricios, niste ochi putin exoftalmici si nimic frumos fizic in ei in general.Poate doar testicolul stang.
Oricat de Adonis ar fi un ionut-ionel dornic de a ma cuceri, pana nu isi schimba numele eu nu am treaba cu el.Ca mi-e jena fata de mine si principiile mele sa fiu cuplata cu orice altceva inafara de Vlad sau Alex. Nu,nici macar Andrei,dar situatia e bendable pana la un...punct.
Am si eu un Ionel in viata mea,de ce sa fiu ipocrita...e vorba de verisoara mea, pe care asa o alinta lumea. Touche?

2 comments:

Anonymous said...

titlul blogului tau e un vers din o manea... gresesc? tu ce esti mami? ce asculti?

IonuĊ£ Bunescu said...

lasa versul de manea, postul asta e cu dedicatie si pt mine ? :))