Jul 1, 2009

Becinzecisidoi


Am bratarica din aia smechera de hartie si un gust in gura...Dar a meritat.pentru ca dupa o LUNGA perioda de absenta de pe scena cluburilor si de pe prima pagina underground a iesirilor,fetitele au revenit. Si ce daca sunt boring in timpul zilei? Si ce daca muncesc corporatist,nu se fut si gatesc autentic? Noaptea e noapte, weekendul weekend si tineretea tinerita.
switch era inca acolo, fara vinul casei in schimb,ceea ce poate insemna o adevarata pacoste daca vrei sa te ametesti rapid si eftin"".
Beciul era inca acolo, slightly mai gol decat in prima mea experienta,dar populat cu australieni.
All in all a fost bine.Chiar teribil de bine.Ea a ascultat de mine zambitoare,eu m-am ametit,iar australienii ar fi vrut sa vada un one on one,dar nu a fost cazul.
Am ajuns acasa pe cel mai dureros de lung drum din viata mea,iar camera arata dimineata ca dupa un razboi in carti de joc.Nu mai aveam apa langa mine,iar telefonul m-a urlat la creieri incepand cu ora 10.
Si acum...e timpul sa invat.Inca e sesiune...

No comments: