Feb 15, 2010

Afara...


e 1 jumate. in pm. e frig. si sunt deprimata. mai deprimata ca in anul I cand vedeam centrul de reabilitare pe balcon si macaralele din grozavesti de pe acoperis. e mai grav decat atunci.
de 10, 100 si inca 1000 de ori mai grav.
si am sa ma descurc asa cum stiu eu cel mai bine: fugind de probleme, dand pe gat inca o sticla de bere si inca un shot de tequilla. dar cum de data asta e mai grav, cred ca am sa adaug retetei si un absinth, ca tot nu l am baut aseara. si o vodka, pentru ca am radacini rusesti de blonde. si am sa uit. si maine imi va fi greata fizic, nu greata de mine. si am sa mai rezist inca o zi in puscaria data de creierul meu oh, atat de frustrat.
ar trebui sa iau medicamente.
dar zambesc prea mult sa ma creada cineva.

3 comments:

Anonymous said...

fa si tu ceva nou

Unknown said...

Înseamnă căte ține...Poate e doar o astenie de primăvară prematură:)

Anonymous said...

e prima data cand aud de un vagin deprimat...
sunt curios cum arata :P