Feb 4, 2010

E grav


Cat se poate de grav. Mi-a tras Iuli un semnal de alarma. Incep sa ma panichez si sa mi pun intrebari despre mine. Ceea ce n am facut (de cand mi-au aparut sanii incoace) decat de 2 ori. Dupa ce am facut sex prima data si dupa ce am inselat prima data. E serioasa treaba.
Discutia era ceva in genul "ai tzatze si un neuron in plus, pari periculoasa, poate nu esti, dar nu as risca". Si, in plus, o replica de incheiat seara si de rumegat dupa vreo suta de vodka si o narghilea (totally zen)- au trecut cam 4 ani, e timpul sa-ti schimbi mentalitatea.
Eu am antene cand vine vorba de cateva cuvinte. De exemplu sex, revenge, tequilla, inselat, alcool, party, roxy, cercei, chiloti. Din gama cuvintelor serioase, mentalitate. Imi place sa ma aud vorbind prostii despre mentalitatea celorlalti. E destul de usor, pentru ca sunt toti cam la fel si ma simt psiholog fara diploma, fantezia mea. Una din ele.
Si am citit eu acolo "mentalitate". Prima nanosecunda, revolta. Dupa, am realizat ca iuli e iuli si ca ma iubeste pentru ca sunt enervanta si naiva, si daca ma iubeste, musai imi vrea binele.
Deci pot sa analizez posibilitatea asta.
Stiu exact ce trebuie sa fac. Ooo, si cat de bine o stiu... Trebuie sa schimb ceva... Hai, nu neaparat mentalitate, dar ceva puchinos de mic acolo...
In primul rand, trebuie sa sterg praful mai des, si cu o carpa umeda. Pentru ca de asta am eu muci 8 luni pe an, din septembrie pana peste 8 luni, ca imi cultiv microbi si alte animaluri unicelulare intre cartile pe care le-am luat degeaba si cele 2 parfumuri cu care nu ma dau. Trebuie deci sa ma dau cu parfum.
Si neaparat sa invat sa suport glossul, cum se zice, pe buze. Emoliaza, sclipeste, arata umed si sexy-oral, vreau.
Desi...inainte de asta, ar trebui sa renunt la injuraturile atat de dulci urechilor si nervilor mei. Nu merge ca o gura gata pregatita de felatie (asa o vad eu) sa si vorbeasca despre asa ceva.
Nu ar trebui sa mai beau ca o boschetara. Nu ar trebui sa mai mananc precum un american obez. Nu trebuie sa ma uit urat la colegii mei tocilari. Ar trebui sa port mai des ochelarii.
Ar trebui sa fiu mai exclusivista cu oamenii cu care ies in oras. Si mai greu de gasit. Si as putea chiar sa mi gasesc ceva de facut, cum ar fi sa citesc un ziar, si sa zic ca am treaba. Ca si asa nu stiu ce se intampla in jurul meu. Si, desi nici nu-mi pasa, ar trebui sa inceapa sa-mi pese...
As putea sa devin mai sensibila fata de mine. As putea sa ma iubesc mai mult si sa nu mai permit agresiuni fizice. Ar trebui sa ma dau cu scrub mai des...
Ar trebui sa accept ca lumea e multa, nu prea multa. Ca sunt oameni si oameni, nu eu si restul. Ca daca eu calc stramb, nu o sa merg zambind inainte, ci o sa-mi sucesc glezna. Ca daca insel, da, sunt o taratura. Daca ma vand, da, sunt o taratura. Ca majoritatea dicteaza si ca saptamana asta am sa supun la vot cu mine daca imi fac profil pe face book si daca ii pun 2 sau 3 poze.
Trebuie doar sa ma decid cand incep. Eu zic ca luni e cea mai buna zi. Luni, forever!

5 comments:

Anonymous said...

da pisi , mi-i se pare ok ce urmeza sa faci.Iar de facebook sunt total de acord , acolo poti sa te certi sau mai bn zis sa discuti in contradicoriu , cu mai multe persoane , de peste tot.Ochelari , ti-am zis intotdeauna ca este mai smecher , iti ascunzi gandurile numai pt tine (esti foarte expresiva) ;)...asa ca my girl...bafta in NOU :*

Cu drag ,
F

Anonymous said...

sunt un idiot

Anonymous said...

a zis-o.. :)

Dare2Share - Marketing Studio said...

şase!

houston.... !

semne de maturizare!

Anonymous said...

Ultima data cand mi-am pus un semn de intrebare legat de mine mi-am dat seama ca mi-a dat dureri de cap; erau prea multe in neregula cu mine - am renuntat.
Daca incepi sa devii adult s-a f*tut tot frumosul din tine...