Apr 16, 2010

Oare ce-mi lipseste?


Actualmente, nimic. Trebuie scormonit in trecut...
1) colege-prietene, cu care sa impart sticle de demisec alb si fiorii primei umezeli onirice.
de ce sunt proasta: pentru ca am avut vecine-prietene cu care stateam pana la rasarituri vorbind cate-n luna si stele despre maruntisuri adolescentine. ne-am mutat doar domiciliul de confesiuni prin bodegi si nu in casa proprie.
2) idile adolescentine, dupa care am tanjit ca virgina pana am dat de termenul de expirare.
de ce sunt proasta: pentru ca am recuperat pe parcus, si pentru ca am platit comisioane intr-un an cat altele intr-o viata. fara regrete.
3) bautul la timp.
de ce sunt proasta: pentru ca pot sa bag lejereanu 70% din baieti si 95 % din fetele de la scoala sub masa. e motiv de mandrie pentru mine, intrucat nu ma fac de cacat decat dupa 400-500 de vodka, si nici atunci, avand oameni care sa ma bage in pat cu pupici pe frunte.
4) mersul la mare in gasca de 10.
de ce sunt proasta: pentru ca merg la mare in gasca de 3, 4, exact cat trebuie pentru a nu avea grija prea multor ametiti care au uitat unde le e cortul. si ca nu au prezervative.
5) nopti lungi cu oameni apropiati.
de ce sunt proasta: pentru ca am asta, doar ca nu tin minte, fiind ametita mereu si trezindu ma cu amnezii tratate in datile urmatoare prin deja vuuri

oi fi proasta? negativista? mmmmhm, proasta.
hai pa

3 comments:

Lorelei said...

hahahahah

Jokerstyle said...

Doar 4-500 de vodka?...haidi bre...vb de la 1 kil...ok fie si cu suc de mere

radu said...

si totusi duminica dimineata mai cautai ceva:)