Apr 23, 2010

Parca


E aprilie si ninge. E anormal sa ninga in aprilie.
Se contureaza foarte timid o vama de 1 mai. Si mult mai timid, una de ziua mea.
Parca il iubeam si trecusem peste el. Cu e mic.
Parca l-am inselat si am mintit.
Era slab, inalt, costeliv, si gemea ca o femeie in timpul sexului. Spre deosebire de mine.
Imi amintesc disperarea cu care ma agatam de el si nesimtirea cu care l-am indepartat.
Imi amintesc cate tarfe as fi nimicit in bataie. Parca eram geloasa pe vremea aia...
Il vad mangaiat de o oarecare si imi revin sentimente la viata. Parca antipatie, parca scarba, si in mod cert, ciuda pentru a nu sti ce vreau.
Pentru ca sunt impartita intre lumea fancy glam a cluburilor si salbaticiunea naturii. Si inca nu stiu care imi place mai mult. El stie.
Am redescoperit ce inseamna recent gelozia, dar nu pentru El. Cu E mare.
Ci pentru Ea. Am plans mahmura si am ascultat 2 ore piese de despartire. Iubesc o femeie mai mult decat pe un barbat.
E anormal sa iubesti o femeie mai mult...
Iar daca dureaza 4 ani sa cuceresti pe cineva, mai bine...stiu si eu... renunti.





poza

3 comments:

David said...

:)) Da, e normal.

Alexandros said...

i agree with David.

Anonymous said...

iubirea pt acea femeie nu se compara cu dragostea pt barbatul tau....sunt 2 iubiri total diferite dear denka.

love , F.