May 3, 2010

Super 1 mai


M-am hotarat sa nu recomand 1 mai la mare, mai exact in vama veche. Pai, pentru ca
- nu mai exista cazare pe nicaieri. am stat la mama drecu pe o a 4a straduta la stanga dupa prima la dreapta in 2 mai.
- coada la orice shaormerie sau terasa era de 20 de oameni. pe 3 randuri paralele.
- sunt unii care habar nu au sa bea cu stil-gratie si decenta. adica se clatina pe picioare deja, mai ca borasc pe ei, dar isi inghit voma si incep sa gangureasca in vocea aia specifica de betiv "coae...nu mai bem si noi ceva?". mi-e sila...
- animalele au pus bancile pe foc. daca n-ai fost calit de mic, stai drecu acasa, creiere(*) de euglena.
- era si o sa fie si la anu frig. am facut febra in seara aia. tremuram cu 2 paturi pe mine si ma uitam la hannibal pe protv. si la pact cu diavolita. eu m-am distrat pe 30, nu pe 1. deja era prea aglomerat pentru mine. si cu febra aia...
nici gratar n-am servit. am facut autostopul 5 kilometri la 12 noaptea. nu m-am imbatat, dar am cazut pe jos din inertia melodiei "it's my life". am stat pe 1 30 de minute in statia de buz, timp in care au trecut doar 2 microbuze maxi din alea, pline ochi!! stateau aia ca hamsiile, am vazut cateva perechi de buci lipite de geamuri. hidos spre horror, pot spune.
- carbonara pe care le-am mancat la Lyana erau pline de ulei. nu atat de cahhhh! pe cat ma asteptam, dar suficient cat sa mi pice din greu juma de ora. si sa vreau sa bulimesc.
-nu merita. zau daca merita. si eu sunt fan vama de ceva vreme, sunt nebuna dupa ea. e frig, aglomerat, plin de prost gust. nu a fost marea depravare la care ma asteptam ,pentru ca ratatul fara creiere(*) nu are limita, face scandal, intreba in gura mare daca n am chef de o iarba si...
Si alex n-a fost cu mine. deja a 2a zi imi era dor de el, prin urmare am asteptat ca o asceta, 48 de ore, sa il sarut de bine te-am gasit, baby!
Cat de cuminte am fost...


poza e a lui alex. daca iti place, nu o fura, cere o frumos :)

1 comment:

David said...

creier...de euglena :)))) hihihi ce am mai ras