May 11, 2010

Vin rosu, sange de taur si sangria

Chiar e adevarat ca vinul rosu face bine erectiei prelungite. Si , ca o nota personala, cele mai bune partide de sex le-am avut intoxicata sau alcoolizata.
L-am bagat aseara in pat si m-a rugat sa raman langa el. N-am suportat sa nu il dezbrac si...asa mai departe.
Abia dupa ce am mai dat pe gat un pahar...si a plecat lumea a fost cu adevarat frumos.
Am dat dovada de o infinita loialitate, de care sunt in stare doar beata, marturisindu-i numaistiu cate secrete
M-a a pucat bocitul pentru ca e un om atat de dificil incat aproape creaza antipatii chiar si apropiatilor. Faceam sex si plangeam. Asta chiar e o noutate pentru mine.
Dar, in ansamblu, a fost frumos. Caut noutatea si am gasit-o combinata in alcool si sex, sub o alta forma.
Voiam doar sa scriu ceva, nu mai am chef de izbucniri furioase.

No comments: