Jun 3, 2010

Orientarea mea sexuala


Nu discut aici desprea ea, e treaba mea si am fost deja destul de explicita.
Imi pare rau ca m-am trezit asa tarziu ca sa scriu despre gay pride si gay parade -ul din bucuresti. Aceasta comunitate unita de oameni inteligenti si muncitori, morali, moralisti, verticali si fara pata. Cu loc de munca stabil, 2 copii si nevast-a- , un animalut de casa si o masina de 5 locuri extra safe. De bucuresti vorbesc, desigur.
B'shit.
Eram acasa de ziulica mea, imi facea mama placinte, cartofi la tava si ficatei la ceaun, pisicile dormeau si naparleau, eu n-aveam chef sa ma imprastii pe sub o masa din london -ala din bacau, care acum e black rose-, si ma uitam la pro tv.
O stire colorata in cele 7 nuante imi incanta ochii.
Era gay pride day in bucuresti!
Am vazut niste travestite misto de tot, atat de frumoase, de subtiri, de ingrijite si elegante incat nu ziceai ca au si cuculet pe sub fusta. Erau din alta tara, nu vorbeam de nicole aia...pe care au tuns-o. Si au bagat-o in tomberon. Nicole parca o cheama.
Mai erau si niste gay guys adorabili, niste lesbiene average si cam atat.
Nimic anormal. Isi faceau treaba, defilau pasnic. Poate zgomotos.
De partea ailalta, parada anti gay. Compusa din???? Din batoze la 35+ ani, cupa DD la sutien, parul prins in coada si vopsit roscat acu vreo 5 luni, din ce mi puteam da seama. ( Da, am pacatuit si eu la un moment dat, m-am facut rosie si nu se prindea nimic peste, asa ca am asteptat sa creasca si sa se decoloreze de aratam si eu de 100 de ani si 19 copii in spate. La par. ) Femei total neingrijite si cocalari cu ochelari de soare care n au futut in viata lor o tipa de mai mult de nota 5...hai 6 daca a avut noroc. Si vorbesc asa, cumulativ, ca looks, brains, haine, atitudine, scoala... Media mea e 9. Si asta fiind deosebit de critica la capitolul looks si haine.
Asa, si cocalarii si casnicele astea urate cu 3 clase primare militau anti gay, pentru ca, sfinte cacat, nu se mai reproduce lumea, e ceva anormal in aer - poate basinile din capul lor? -, sfideaza bunul simt si mai stiu eu ce.
Bai, duduie, in momentul in care iesi la protest, demonstreaza mi cu adevarat ca tu crezi in normalitate. Straduieste-te sa arati normal, nu scoasa din tomberon si nu drogat cu praf galben de la shop.
Nu inteleg de ce atat tam-da-da-dam cu gay-ii. Ar trebui sa le explice cineva needucatilor astora ca nu e vorba de o alegere, ci e ceva hormonal. 4 dusuri hormonale cu testosteron in uter te fac barbat, 3 si 2 te fac gay, 1 te face travestit. simplu, la object, stiintific, nu tine de alegere. Nu ti alegi orientarea cum, din nefericire, n am putut sa aleg eu sa am ochi smaraldii. Sau tzatze mai mari. :(
Pe de o parte, gay adorabili, travestite frumoase, o disfunctie hormonala in uter, pe de alta uratenie, dezinformare, si lipsa de educatie. Mi se pare normal sa "tin cu" tabara-curcubeu.
As deveni si eu lesbiana, numai ca...

Ps. Bisexualitatea e o forma aparte a sexualitatii si denota un blocaj psihic, astfel incat respectivul este confuz cu privire la ce vrea de fapt. Aceasta se poate datora psihozelor, nevrozelor sau depresiei. Parca.

1 comment:

Stefan said...

contrademonstrantii fiind urati, prosti, batrani si needucati (si trebuie omorati pentru asta, maltratati si in general legati cu botnite la gura pentru ca ei nu au voie sa aiba opinii fiind cretini ci doar dreptul la munca grea ca sa plateasca abonamente la TV, ca sa ia Esca vreo 15,000 de coco salariu prezentand parztari inteligenti si imbracati cu gust demosntrandu-si civilitatea si IQ-u (in frunte cu Naomi - asa il cheama pe printzesul ala pe care ti-l doresc musafir acasa vreo 2 zile nu mai mult) bantuind pe strazi ca sa vada lumea in mod explicit ca si-o trag in cur si nu in alta parte, pentru ca nu e asa, pula care iti intra in cur e bun public, e informatie ce trebuie deseminata in media si e, pana la urma, obiect de prozelitism)
pula mea, nu e niciun efort sa ii respecti fiecaruia intimitatea, dar un pulan as da cu drag peste ceafa groaasa a exibitionistului... cred ca exact nuanta asta ti-a scapat...