Jun 25, 2010

Iubirile mele ne-mplinite

Inca-mi aduc aminte cum il cheama si unde isi tinea sosetele. Si ce cadouri i-am facut. S-a terminat din prea mult sex si prea putine vizite la facultate, pentru tentatia unui rafaello si pentru ca oricum ma consolez cu gandul ca eu nu am sa iubesc vreodata 100%.
A doua mea iubire era rapida ca un iepuras in pat, ma rasfata cu durex in culori si jagermeister, cu family guy si scanner darkley. N-a fost sa fie pentru ca eram la fel de aerieni amandoi. In plus, ne sangerau hemoroizii dupa altcineva, amandurora.
A treia mea iubire s-a consumat prin camin, in patul de deasupra, post- vin si pre-venirea iubitului meu. Si asta avea pe altcineva, iar nu a fost sa fie.
A patra iubire imi impartea zodia si m-a drogat cu vodka pe teatru national. M-a pacalit ca mi ramane dator si s-a facut nevazut. Singura prada de razboi e o perche de boxeri, pe care am schimbat un sutien neburetat. Avantaj eu.
A cincea iubire era blonda si avea un accent sexy, alcool la discretie si un poenthouse minunat. A doua zi mi-a facut sandvisuri, iar whiskey, si mi-a platit taxiul. No hard feelings, none at all.
A sasea iubire dansa criminal, si mi-a luat ceva timp sa ii cedez. Pana sa ma hotarasc eu, tipul plecase. Prada de razboi zero.
A saptea iubire s-a consumat prin vama, intr-o camera urata de la chez alex. Apa de la dus se labarta in toata baia si am un set de poze tare compromitatoare. Dar tipul a disparut definitiv din peisaj.
A opta iubire s-a intamplat dupa un twister si bere ieftina si dupa o pizza cu prea mult aluat. S-a folosit ceva ulei de masline, dar de data asta nu am mai stat sa curat voma din cada cu lufa.
A noua iubire m-a cucerit rapid, prin fumurile si ochelarii de soare, la un karaoke. Am urlat pe rob thomas, si am devastat metrul patrat al toaletei. Pasiunea era...arzatoare.
A zecea iubire era linistita si a durat cam o saptamana. Ma adora pana la durere, si imi scria pe servetelele de la Mc "te iubesc frumoas-o". Mi-am dat seama rapid ca nu pot avea niciun viitor langa un semi analfabet.
A unshpea iubire a fost sa fie. nu are niciun viciu major, nu ma iubeste disperat, stie sa scrie corect si mi-a oferit un raft in dulapul lui. E de viitor, ce mai.
Inca un nou inceput...

6 comments:

Anonymous said...

Frumos palmares. Faptul ca nu dai nume il face delicios =p~

V said...

Mie-mi place tema recurentă a ”semianalfabetismofobiei”.
Afișată concomitent cu o scriere semianalfabetică aproape studiată.
”Aproape”, zic, deoarece personal cred că nu-i.

denkamiko said...

totul e studiat, tocmai de aia e atat de bine scris.
in legatura cu semianalfabetismul meu... cred ca visezi. te deruteaza ca folosesc des elipticele?

Anonymous said...

scuze, mananc clatite cu MD, ... , nu am citit ce-ai scris, faci un rezumat??

David said...

:)) ti-a oferit un raft in dulapul lui. asta a fost dragut.

Lorelei said...

...Nice...ti s-au terminat degetele de la maini, de-aia..