Jul 31, 2010

Chillin' con carne


Cuplul perfect s-a despartit. Le sta mai bine ca amici, ce naiba.
Am fost in vama veche vreo 3 zile. Anuntata fiind la 12 noaptea si sunata la 9 dimineata, culcata la 6 a.m. dupa o noapte de flirt arid, buimacita, am zis da, frate, stii unde stau, bagajul e gata in 4 minute, vino sa ma iei.
Furia imi atinge cote maximale pe la 11 noaptea cand aud ca jumatea perfecta isi plimba la randu-i coaiele prin nispiul din eforie pentru vreo saptamana. Cu buget redus. In sesiune.
Cand i-am invitat curul la plimbare sub clar de luna, printre alge, nu s-a putut face nimic, din cauza celor 3 factori de mai sus. Sictirul atinge cote maxime.
Oricum, scriu cacatul asta doar asa, ca sa dau de veste ca nu am fost rapita si dusa in bulgaria.
Vama e cam la fel cum am lasat-o de 1 mai. Saorma e mai buna, shuberekul mai rau. Clatitele nu le-am gustat. Salata cesar de la canapele sukz ca are putine frunze si un sos ciudat, gabui. Pastele de la mitocanu' sunt mai putin grase. La supermarket, salitosul e 9 lei. Toaleta gratis gasestie la canapele. La stuf e 1 leu. Mi se pare penibil traficul asta de wc-uri, dar treaba lor.
Am fumat niste rahaturi si vedeam cum imi iese energia din genunchi. Probabil se scurge din pulpele prea groase.
Nu am dansat la stuf, m am dus in hand. E bine sa schimbi locul, chiar mi-a dat un cockteil de setimente locul ala.
Am adormit la soare si sunt cam neagra. In rest, s-a agatat un mos de mine, indepartat la momentul potrivit.
Apa e calda, insa plina de rahaturi plutitoare. Am vazut si un banc de mini-pesti, din aia de 1 cm lungime.
Vama e plina de celulita, deci ma integram in peisaj.
Nu am fost wild, nu am dansat ca zaluda pana la rasarit. Nu mi place sa belesc ochii la rasarit, si nu inteleg fantezia. Rasare in fiecare zi oricum.
Fetele tot nu-mi inspira nimic. Hipioate cu atze in par si piele la gat, cu rochii gypsy. Sau slabaturi cu oase intepatoare.
Si atunci, vine intrebarea, daca nu corpul e problema, cu ce dracu am gresit atat de iremediabil. Ori o fi...

1 comment:

Melancoblegie said...

oi fi... straight? sau intr-o pasa proasta?