Aug 6, 2010

Cerceii din scrumiera


Am avut o perioada cand pluta inteligentei mele era in deriva noapte de noapte pe o mare de alcool.
Am devenit, dupa vreo 4 ani, single and fabulous. Ma uitam in metrou la cupluri...e multa lume urata pe lumea asta. Care se saruta in modul ala scarbos, incat chiar vezi enzimele din saliva si branza dintre dinti cand deschid gura. Si limbile...of, doamne, limbile alea ingretosante...
Am discutat si am discutat si singurul rezultat a fost ca m-am relaxat. Hei, se mai intampla chiar si celor mai buni dintre noi.
Azi am auzit o conversatie intre 2 iubiti. Ca de ce nu ai sunat, ca am asteptat, ca ai zis ca nu mai vorbim in seara asta, explicatii, pareri, si m-am speriat. Parca asa faceam si eu, la dracu. Ce stresant se aude din exterior... Acum ma bucur ca nu am datorii telefonice decat cu mama si sormea.
Slabitul merge bine, si sper sa ajung si la pescuit in weekend. M-am disciplinat, urmez un program, am grija de mine fizic. Masculii ma lasa rece momentan, si, vorba lui Lori, am intrat intr-o perioada de purificare. Eu ii zic revirginare. Nu pot nici flirta, intrucat o dau in jigniri gratuite.
Totul e chill.
Ma gandeam la ce inseamna o relatie. Concluziile sunt ca: exista atractie fizica, si comunicare, ai cu cine adormi, de la cine sa imprumuti bani, pe cine suna sa vezi daca nu a murit, cu cine bea o bere si caruia sa i povestesti cat esti de obosit dupa un 9 to 5. Si cu cine sa mergi la mare in 2. Eu am mers doar in doua. Cuantificand asta, lasand la o parte sentimentul "ala", o relatie e banala. Persoana in cauza substituibila din multe puncte de vedere.
Si din nefericire, abia ce ma lecuisem dupa ce citisem niste Alan Pease. Nu mai cred in veci ca e mai mult de o reactie de alipire hormonala pe receptori. Bine, pot sa uit informatia asta.
Am fumat turceste, in loc sa mi iau pantofi. Fiecare cu viciul lui. La mine sunt 2, caci mi am inghetat sexualitatea. Acum inteleg in sfarsit ca puterea iti vine din interior. Si ca daca nu ai 60 de cm in talie nu e sfarsitul lumii.
Si nu am aruncat cerceii la gunoi din greseala.

1 comment:

David said...

ce bine ca e cineva ca tine sa le spune lucrurilor pe nume.