Aug 17, 2010

Nu, nu, de 3 ori fucking nu


Tu chiar crezi ca ma poti pacali? Crezi ca sunt un scrotum lesinabil dupa unghiile tale artificale si prostituate in rosu? Sau dupa sandalele tale romane? Te cunosc la fel de bine pe cat te cunosti tu, si stiu foarte bine ca suvita aia rebela a fost indelung studiata.
Nu poti sa mi ascunzi faptul ca rochia aia iti mascheaza burta si ca zambetul ala nu a fost exersat, pana aduce a gingasie si feminitate.
Te ai cioplit singura dupa trenduri si opiniile altora, te-ai slefuit stramb si acum iti prezinti artificialul lumii. Si ea chiar te crede. Chiar crede in accentul tau new yorkez si in colturile lasate ale gurii. chiar are senzatia ca esti speciala si boema.
Si ai ajuns sa crezi si tu cat de aparte esti pentru ca faci poze sepia si ti ai batucit degetele pe chitara, total in contradictie cu feminitatea de mai sus. Pe nimeni nu intereseaza rahaturile tale de hobbiuri, sunt doar o scuza cand nu gasesti ceva mai interesant de discutat. Si decurge ceva in genul "hei, si mie mi place sa ma dau cu rolele, fuk, fuck, fuck, si apoi am cazut is mi am rupt mana, si atunci fratiorul meu mi a dat acest medalion, fuck fuck, fuck. Induiosator, dar tot a luat doar 3 minute. Si nu m a excitat povestea cu nimic, si nu am invatat nimic, cu atat mai mult nu am tresarit altfel decat de obicei.
Te doresti o suma de antieze si oximoroane, te vezi misterioasa si provocatoare, dar eu te am ghicit. In cafea, in zodii, in numere. Nu conteaza unde. Cert e ca razvratirea ta fatisa ma termina psihic. Pentru ca eu sunt de fel mai sensibila la bullshit. Si chiar daca nu voi lupta impotriva falsitatii tale, nu vei avea simpatia mea vreodata.
Nu pot fraterniza cu filozofelile si truismele dumitale, stiind ca ai dat bacul-daca l ai dat-la sport si habar nu ai cine e d'aquino. Nu pot sa nu vomit intern cand iti vad aerele de superioritate manifestate dupa ce ai citit din link fashion in link vreun cacat semnificativ pe wiki. Sau cand toata lumea iti lauda margele alea ieftine de la gat. Plm, nu ai avut bani de argint, ci doar de sfoara?
Ma sting intern cand vad cata admiratie provoci in jur, desi esti la fel de interesanta dupa 2 ore ca un servetel plin de muci. Mor incet si in chinuri pentru ca nu pot vreodata sa ma prefac ca nu imi place sa ma fut din prima seara, si pentru ca tot eu sunt indelung damnata. Nu pot sa simulez orgasmele ca tine, si nu pot sa renunt la perdea, chiar pentru o cucerire simpatica. Nu detin inca acea arta fina a amanarii, pentru ca eu sunt interesanta in orice moment al noptii m-ai privi, spre deosebire de tine, care ai doar o bocceluta de surprize, pe care le tot lalai pentru a nu plictisi mai devreme de 2 luni.
Si chestia care ma crucifica mental de-a dreptul e ca tu chiar crezi ca esti minunata.
Dar nu te scutesc pana nu recunosti ca esti doar o paricopitata care trebuie sa si deschida picioarele in pozitia aia degradanta. ca si mine de altfel. si ma urasc pentru asta. pentru picioare.

4 comments:

Anonymous said...

mda, mai vii de-acasa :D
am crezut la inceput ca dai in dedublare de personalitate :) m-am calmat apoi, doamne-ajuta, ptiu-ptiu-ptiu-drace de trei ori cruce cu limba-n gura.

si-s convins ca si mie, ca si tie, spre deosebire de parapsihologul tau, ne place ca te futi din prima seara... si mie-mi mai place sa fiu si anonim :D

si-mi mai place ca te vindeci repede, desi nu te credeam usor de-mbolnavit :D

Anonymous said...

interesant ...
sa vedem cu ce iesi on "www" zlele astea...."care este"

Anonymous said...

geniu nebun neinteles....nu puteai fi decat o geamana care in momentul in care crede ca s-a stabilizat intr-una din multiplele personalitati ...surpriza !!! intervine alta....oricum ne place

01-26 said...
This comment has been removed by the author.