Oct 13, 2010

Greseli


"Ai luat zodiile de la un capat la altul, sarind peste a mea. Si le-ai analizat pe fetele din viata ta in lung si in lat, evitand sa aduci in discutie ce ma caracterizeaza. Poate cu eleganta. M-ai facut sa te urasc si sa imi doresc o companie feminina si dulce in loc de amareala ta perpetua.
O femeie care sa stie ca daca spun nu inseamna poate si daca spun vino e timpul sa o ia insa incet. Am vrut sa ti explic ce inseamna cu adevarat femeia, in loc sa ti explic ce insemn eu.
Si sufar din orgoliu pentru ca, desi stiu ca sunt foarte buna, nu voi fi niciodata CEA mai buna. Nici pentru tine, nici pentru alt el.
De aceea prefer o ea de data asta. Petru ca perfectiunea pe care o caut nu zace in scroturi lasate si par in exces.
Data viitoare dau anunt la mica publicitate."
Am scris asta cu 10 zile inainte de marea despartire. si am plans...am plans o ora jumate in maxi taxi, pana am facut conjunctivita. eram tare misto, o bocitoare bronzata, in rochita, pe tocuri, dezamagita desigur in dragoste. sunt o drama queen.


din data de 13 iulie
poza

1 comment:

No Mo' said...

Asta e. Se pare c-ai mers mai departe. Si ce? Nu ti-e bine? :)