Dec 8, 2010

Lectia de bun simt sexual


nu ca m-ar citi foarte multa lume, dar m-au apucat iar frustrarile. Ce vad si aud in jurul meu e pur si simplu prea mult pentru intelectualitatea mea. boilor.
Voi aborda futaiul. subiect international de interes, preocuparea primordiala a rahatilor cu ochi de maxim 25 de ani cu un iq mediu spre mic. care nu stiu cat de des se pun fata in fata cu o sarcina neplanificata. bine ca s -a redus concediul maternal, ca altfel toate jegoasele care stau cu cracii in sus fara sa se gandeasca macar la prezervativ s-ar inmulti ca paduchii pubieni de care probabil si sufera. inconstient, ca doar se spala. din an in paste.
ideea principala este ca daca ti-o baga, ai sanse sa ramai gravida. lichidul ala incolor de lubrifiere ARE spermatozoizi. poate fecunda. te retragi la timp, inainte sa-ti vina. replica de om prost si incult... te-oi fi retragand matale, dar duduia tot poate veni peste o luna la tine bocind si cu atacuri de panica legate de faptul ca inca "nu i-a venit". alta replica de om prost si incult. si tu o acuzi de faptul ca e curva si ca s-a regulat cu altii, ca doar nu se putea sa "ramana" -replica de om prost si incult- din moment ce tu te ai retras in plina glorie ejaculatorie. dobitoc infect ce nu merita testicule, daramite sa se futa. tu ai ingravidat-o, cu tot cu retrasul tau. metoda asta rurala, taraneasca, antica, veche, cu sanse de reusita 50/50 ma face sa mi ies din minti. de ce te ai abtine? de ce sa nu porti un cacat de prezervativ pe pula aia infecta care nu merita vreodata sa futa, sau sa nu iei o folie de anticonceptionale?
pai, nu, ca nu simti nimic, dobitoc animalic si primordial, sau ca te ingrasi, vita proasta si neinformata.
sunt zeci de metode contraceptive care nu impiedica pe nimeni din a se bucura de deplinatatea acelui futai taranesc, rural, sec si comunist. ca atat puteti voi, astia care va retrageti. si proastele voastre nu merita nicun orgasm vreodata.
amintesc steriletul, plastulele cu progesteron, diafragma, ovulele sau foliile cu spermicid, si deja redundantele prezervative si c.o.c. -uri.
nu meritati sa va futeti. din cauza voastra, ca sunteti tarani care nu se gandesc la consecinte si traiesc pe spatele unor mituri gen daca e virgina nu ramane, si daca mi dau drumul afara tot nu ramane, si daca ma pis inainte de al doilea numar nu ramane, ma gandesc dn ce in ce mai serios sa emigrez. copiii mei nu o sa se joace cu handicapatii tai facuti la betie. punct.

7 comments:

EdebiMevzulaR said...

f**** communist?:))))
scuzama am bagat de seama ca eşti nervoasa dar nu m-am putut abtzine sa nu rıd:))
ai fost tare, sara buna,

IPond said...

Fac avort si cand o sa vrea cu adevarat un copil o sa avorteze morule sau o să nasca un prematur oligofren. Imi place cand scrii asa...de la inima la inima. :))

Anonymous said...

multi nu merita sa traiasca... daramite sa mai si futa... dar pentru aia tot ii vad printre noi

Studenta de la drept said...

Esti tare, ma. :))

ex-student said...

mi mi, ai laic za pussy, transpirata, plina de feromoni. am avut oreion, asa ca nu trebuie sa ti faci griji. te urmaresc. te citesc. te iubesc.

Kripto said...

lolex!
"exista doua lucruri infinite: Universul si prostia omeneasca. dar de Univers nu sunt sigur" (cred ca Einstein a zis-o)

Anonymous said...

Da, da, ca bine zici! Imi place sa spui lucrurile pe nume, ma rog, le enuntezi. Probabil ca naturaletea cu care te expimi iti aduce si critici pe masura, insa nu le lua in seama. Asta e realitatea in care traim si tu o redai excelent de bine. Felicitari si bafta in cariera aleasa!