Sep 8, 2011

Drafturi din sertare, versiunea Denka


Reinventandu-ma

Devin usor usor domnisoara. supravietuiesc o noapte pe tocuri de 10, mi-am facut 2 gauri in plus in urechi si am fost la cumparaturi. Am inceput ultima dieta, a 3a incercata in vara asta. asa ca timp de 2 saptamani la rand voi fi sober. Chestia asta nu s-a mai intamplat de cand mi-a bocancit alex inima pe 23 iulie. si pe 11 august iar. nu ca as fi facut pauza intre perioadele astea. e pentru posteritate informatia.
Nu vreau sfaturi copilaresti. Mereu am fost de parere ca daca stii sa pui problema, comunicarea e solutia, si nu jucatul pe degete. Nu pot sa ma dau indisponibila si nu pot sa vad pe ecranul telefonului numele lui si sa nu-mi doresc din tot sufletul sa ii raspund. Dorul asta e un sentiment tare afurisit.
sunt absolut inchisa relatilor. Pentru el in schimb sunt libera. are un an la dispozitie pentru a se decide.
Mereu a inteles modul meu uber-libertin de a privi lumea, si s-a pliat perfect pe el. Ne leaga nu o dragoste linistita, casnica. Desi am trait si rutina la un moment dat. La mijloc e loialitatea si intelegerea. am ars prea repede relatia, chiar daca sexul este extraordinar. A fost bun si pe 23, si pe 23 dupa ce mi a spus ca e gata. a fost bun si pe 6, 8, 9 si 10. a fost mult mai bun aseara. pasiunea nu o gasesti cu oricine.
Imi pare rau doar ca ne-am gasit prea devreme. dar asta nu ma impiedica sa ii fiu in continuare confidenta, prietena, sau amanta.uneori toate la un loc, uneori pe rand. pentru ca desi m-a ranit de 2 ori, am inteles ca nu a fost vina lui. cel putin nu ultima data. eu am fost cea care a sperat in povestile revistelor glossy si sfaturile terapeutilor de ultima pagina. eu sunt acolo, el e acolo. poate nu mereu exclusiv. dupa 2 ani jumatate pot fi insa obiectiva si pot spune ca nu e momentul pentru mareea de sentimente dintre noi. si pot da un pont, doua, 100, viitoarelor aspirante. un fel de ghid de uilizare. nu ca o sa-l vrea. ele tre'sa 'il descopere singure'.

1 septembrie 2010

bai, frumos mai scriam acu vreun an... ptiu, sa nu ma deochi, ce-l mai iubeam pe omul ala... observi ca eram dispusa sa-l astept un an? anul a trecut. el e fericit. eu sunt fericita. mi-e rau de la atata fericire, ma duc sa vomit intr-un bocanc.

1 comment:

Stefan said...

bocancul lui...