Nov 22, 2011

Love of my life


Am constatat ca despre noul partener nu am spus nici pis. este timpul. l-am studiat peste un an si trebuie sa notez rezultatul cercetarilor.
in primul rand, o duce bine relatia pentru ca adorm si ma scol cu el. e ca un junghi in spate, dar ajungi sa nu te mai deranjeze dupa un timp. ce daca iti trage patura, se intoarce cocosat cu fundul la tine si e constant nemultumit ca te bagi in sufletul lui? te adaptezi, ca om esti, si afara e fig. unde's doi caldura creste.

nu pot sa cred ca mereu ii e foame. permanent, in capul meu, e flamand. perpetuu imi cere o lista a ce e in frigider. am consumat kilograme de paine si cascaval pe sandvisuri. am facut o lista cu produse interzise. nu am mai comandat de la wuxing de o viata. si nici nu am sa o fac, pentru ca si-a luat wok si stie sa gateasca thailandez.

e un maniac al ordinii. dar un maniac mai mic, un mini-nebunel. casa e curata pentru ca o data pe saptamana eu curat bucataria si el baia. nu e praf, nu e jeg, stie sa asambleze mobila. stie de ce am 2 telecomenzi la tv. stie sa sorteze rufele. ma simt bine pentru ca nu am mai pus masina-dupa-masina la spalat de vara trecuta. stie sa faca o narghilea, spre deosebiere de mine. se ocupa de flori. primeste de mancare.

se joaca si ma lasa in pace. citeste. se duce la facultate. arata bine in scrubs. ii urasc papucii aia albi de spital. are alergie la pisici si eu mor de ciuda. a stat cu mine in 4 labe sa curatam varul de pe gresie. ma ia in brate cand bocesc ca s-a adoptat legea pro-eutanasiere. asculta muzica cu versuri. ar trage cu mitraliera in noua generatie de plozi gen miley cirus, bieber, taylor swift, jonas bro. cum pana mea sa asculti asa ceva? m-as spanzura...

pe scurt, omul fute, gateste si citeste. sufletu'-pereche, iti zic eu!

2 comments:

vecinul de lângă ușă said...

Majoritatea facem ce-ai spus tu acolo (faza cu narghileaua și cu wok-ul is a plus). Păi dacă fute, normal că îi este foame! Treaba cu sortatul rufelor ăghen iz ă plus. Nu toți hăndrălăii știe să pune chiuloții cu maieurilii și cu șușetilii la un loc.
Hm... N-am făcut niciodată o ceafă de porc suculentă în wok. Acu' că mi-a fost pocnită revelația, voi încerca. Sper să nu dorm pă' preș. Da' morcovi file cu mazăre și coji dă' ceapă, cu orez și cu năște ciumperci am clătit în wok. Că am mâncat doar eu - asezonate cu sos dă' soia și ceva suc nuclear iute, asta-i altceva. Bă, a fost tailandez și deciloooos. Da' n-ai bă cu cine. Niște țărani. Punct.

denkamiko said...

mai e sosul ala de chilli din carfur, dulceag iute, asa, o nebunie! spor la gatit