Apr 11, 2012

Conversatii imaginate


mereu suna mai bine in capul meu... dar esti mereu acolo, fierbinte, picanta, dulce, desertul perfect. o parte din tine va fi mereu a mea, pentru ca m-as pierde in 'tot, deodata'. pare ca-mi scapi printre degete.

esti tot ceea ce am cautat pana acum, de ce dracu esti mereu a altcuiva? de ce vii, stai, pleci, gemi si imi bei berea, imi mangai pisica, imi monopolizezi muzica, si apoi tot eu trebuie sa stau sa te caut?

de ce esti inca cu el, care stie totusi cat de a dracului de buna esti, de ce ii faci toate poftele, parand ca te lasi pe locul 2, si cautand in alte vicii lipsa lui de daruire? de ce te consuma, de ce nu vrei altceva? te-as ruga.

adevar, sau provocare? provocare? ramai in seara asta. desi stiu ca nu poti, e mereu cu ochii pe tine, te suna, intreaba cand va uitati la filme lenes in pat, pe scurt, iti fute viata bagandu-si amorul propriu in ea.

dar iti e bine. oricum nu as avea timp de toanele tale, precis nu sunt eu acela care sa te asculte cand vii de la serviciu vrand sa povestesti cate hartoage ai avut de citit.

nu am putut ramane mai mult langa tine, imi pare rau, nu pot. se amesteca in capul meu amintiri si scenarii de viitor, un te iubesc aproape sincer, doua sticle de vin prost, o groaza de ineptii si culpe care sunt si ale mele.

ai fost uraganul meu personal, haotica, speciala, zambareata, alintata, bisexuala, cu promisiuni si amagiri, cu idei fixe si fixatii ciudate.

imi place de tine enorm. doar ca nu suntem facuti unul pentru altul.

du-te naibii si intoarce-te abia cand o sa te mai chem.

No comments: