Apr 27, 2012

pssst, ti-am pregatit ceva

o sa fie frumos, stil ghid. lumea aparent vrea sa scriu mai des, dar viata merge mult mai lent decat imaginatia mea. merg la mare de 1 mai, sper sa nu astept juma de ora pentru un kebab. am asteptat juma de ora odata, ca au luat unii pentru toata firma si au terminat castravetii murati, si stratul de carne gatit, dobitocii. plus ca le voiau personalizate, plus ca voiau extra carne, nesimpizdele.

 am baut mult, in nestire, in nesimtire, am fost amenintata cu despartirea, imi place sa ma fac tandari cum unora le place sa-i prajeasca creierii cu iarba. e fix alegerea mea.

 mi-a placut vizita lui de aseara, a fost neasteptat si placut. era fix conceptul de 'an old friend'. doar ca eu stiu ca nu e asa. data viitoare chiar o sa opresc liftul intre etaje, chiar o sa-l sarut, chiar o sa ma exprim coerent. data viitoare, cand o sa aiba chef. am fost mereu o naiva. chiar l-am crezut cand a promis ca suna mai des...

anyway, ma duc sa ma imbat prin 2 mai. cu colegi care nu's ai mei. cu vodka in ghiozdan si pateul langa, fara prea multe scenarii. ma macina tare problema unei eventuale despartiri. poate e totul in capul meu.

 data viitoare. care data viitoare? data viitoare cand iti amintesti, lasa. shhh, data viitoare, e ok, am rabdare.

No comments: