May 20, 2012

Copiii- nu poti trai cu ei, nu-i poti impusca

e din fazele care ma freaca la melodie din ultima vreme. auzisem eu de ceva timp ca unele alapteaza ani si ani de zile, in nestire, da' nu mi s-a parut demn de atentie. pana cand vin strainii sa isi faca rating din mizeria asta.

femeile sunt proaste. -sa se simta alea proaste.- dumnezeule, simt ca ma repet. si cand zic asta, o spun din mai multe puncte de vedere. de la conversatii aberante cu iubitul pana la obsesii delirante pentru bijuterii de nichel si conversatii lungi si de cacat fara cap sau coada pe messenger. dar cand vine vorba de copii, cacatul capata proportii astronomice. zici ca toate tre'sa ne fi nascut cu vreo chemare materna in noi, si absolut toate tre'sa le intelegem pe saracutele gravide cu poftele alea scarboase si pretentiile alea miloginde si schimbarile de dispozitie stil rinocer-pisica. si, mai ales, toate tre'sa fim amabile si dragute si sa le laudam copilul si lupta asta pe care o duc cu lumea pentru a-si creste tzancul si pentru a-l face om.

poftim?

eu nu am treaba cu copii. absolut toti antipaticii aia fara dinti in gura incepeau sa urle cand incercam sa le zambesc. dupa 3 tentative esuate, numarate pe degete, am decis sa nu ma cobor cu intelectul la nivelul lor. nu ma strang, nu chicotesc, nu scot sunete de partz pe gura, il privesc cu scarba si lipsa de intelegere. nu pot sa ma apropii de ei, nu am tinut unul in brate. pe de o parte, pentru ca am o familie normala, fara diferenta de ani de zile intre frati-verisori, pentru ca nu am prieteni nebuni care sa ma faca 'nasa', si pe de alta pentru ca am impresia ca o sa-i scap. si atunci sa vezi problema.

dar sa nu divaghez. deci unele femei alapteaza pana copilul ala isi schimba dintii si merge la scoala. in partea ailalta sunt alea care ii dau praf din prima zi ca nu vrea sa i se lase tzatzele. desigur, vorbesc de mofturi, nu probleme medicale.  si alea care o fac sunt deranjate clar la mansarda. unele am auzit ca o fac sa nu mai ramana bortoase. unele o faca ca cica e sanatos. ii sanatos fix pula. dupa ce ca femeile habar nu au cat e minimul de supt- 6 luni pt neinformate-, cu ce se incepe diversificarea- hai sa le dam capsuni, suna bine, nu?-, si  ca ala micu trebuie spalat pe dinti/ gingii inca de cand il aduci acasa, ma, fetele, ma, ca la cur il spalati, da' in gura nu? doamne, sau si mai grav, is unele care le mesteca copiilor mancarea si le-o dau gata molfaita. toata greata din lume m-a cuprins cand am auzit scenariul asta scarbos, halucinant de rural, de iq sub nivelul marii, de scarbos, de inutil, de neigienic, de SCARBOS, ma repet cumva?

nu stiu ce sa mai zic sa nu lungesc ciorba, dar uneori ma ia capul cand aud ineptii de genul asta. si femeile am auzit ca chiar se distreaza cand stau cu boracul acasa. nesimtit sex, 2 ani sa stai degeaba, si sa ai si pretentii financiare doar ca ce? ca o sa aiba cine sa plateasca pensie pentru mine mai incolo? cu mame de genul, mai bine ING.

No comments: