May 10, 2012

1 mai din 2 in 2 ani

ultima oara tremuram cu mucii in barba uitandu-ma la tacerea mieilor in 2 mai, mi-am uitat geaca de piele la gazda, am scapat cu viata dintr-un autostop, am baut singura, sufeream erotic.

anul asta a fost excelent. mult mai bine organizat, am platit, am fost servita. drum scurt, ca am dat peste A4, nu e mit. camera ieftina, ca cica avea baie la comun, adica 1 la 2 camere. in masina am mers cu alex si lori. fatza mea cand am auzit era...priceless. inside joke.

am exagerat cu mancatul, si se vede la cantar 1 kil. de pashte slabisem 1, apoi am revenit la normal, acum m-am ingrasat unul. in viata n-ai cum sa castigi.

am fost si in costinesti-pustiu, si in neptun-olimp- pustiu, si in mamaia- ca de obicei, un jeg de statiune cu nisip atat de fin ca nu il merita, in 2 mai , mangalia- unde am hranit lebede si m-am ars pe tzatze, si , DESIGUR, in vama. 1 mai fara vama e ca sexul fara orgasm, pointless.

acolo, in mediul meu, m-am dezbracat de toate conventiile aka nu mi-am luat sutien, mi- am facut curaj, si am reusit sa intreprind ceea ce visam de ani de zile, o baie la 17 grade. si am reusit, m am balacit pana mi-au amortit picioarele, parasica, bratele, si pana mai voiam. masochista.

am baut cu masura, am cantat la multi ani, am stans scoici sa le dau cadou, in fine, a fost si distractie, si betie, si plin de glume, si cu ceva poze, si cu un pic de sex, si cu arsuri solare, si cu urlat la meci si cu noi cunostinte. a fost un 1 mai in 2 mai, ca daca era in vama, mai intarziam pana-mi aminteam all the awesome shit i did.

No comments: