Sep 10, 2012

M-am maturizat

in sfarsit pot ascult niste vama veche fara sa mi fie teama ca o sa izbucnesc in sentimentalisme prostesti de generatia primei iubiri.

am suferit multe retarduri la viata mea, voluntare. voit nu am adulat o trupa pe fata, ma tundeam scurt si citeam mai mult decat parea normal, voit am avut windows 3.11 pana in 2000.

dar acum ma prind din urma unele lucruri. poate de asta sunt atat de haotica, grabita si fara scrupule.

desi stiam ca o sa dispara toate acele trenduri de cacat cu linkin park si mirc in clasa a 7a, cu indragosteli de tipi cu doar 4 ani mai mari dar care aveau bacul, desi priveam cu o ciuda tot voluntara pe adepti, acum regret putin. sa nu suferi pe vama veche e totusi o experienta cu care nu se pot lauda multi. desi,... eu faceam sex in vama inainte ca unii ratati sa invete macar ce inseamna tabelul periodic. hai, ca ma exprim chiar poetic azi.

No comments: