Feb 1, 2013

Mitul feminitatii - un bulgare de bullshit


Eram azi in a sa beau o bere (2) intre cursuri. gol la ora 2. scriam, beam, mergeam la ba-e din juma in juma de ora si stateam pe facebook. pe telefonul meu cu butoane. si cu nou redescoperita functie de check-in.

cand un coleg imi trimite 2 linkuri la cacatul ala de blog care mi futea mie starea de spirit si de care ma plangeam mai devreme. pe la revelion gen. ce ironie, fix futania aia de text , scrisa pentru a impresiona pizdele bio, mi-o trimite. partea 1 si partea 2, sa nu se omita nimic. genul ala de text scris de una care e anul 2 la psihologie si crede ca daca stie cu ce hartie te stergi la cur isi poate da seama daca te-a abuzat unchiul in copilarie. prostii din astea, de pizde mintite si abandonate pentru grase cu cosuri.

si mi-am dat seama ca unele sunt proaste. batute in cap cu bocancul de proaste. genul ala, care, cand sufera, mananca o caserola de inghetata si bea ceai verde cu aroma de prune si se uita la grey's anatomy. genul ala care se mandreste ca a mancat caserola si ca o femeie nu tre'sa fie slaba sa-i placa lumii, genul ala care ar incerca dieta cu rahat de mierla daca i-ar garanta ca naucul ala de a futut-o lingusitor in cur pe acorduri de barry white s-ar intoarce.

asta inseamna, dragul meu, feminitatea. o cretinatate inventata de proaste speriate de pula. genul ala de femeie care are nevoie de un plan pe termen lung cu tine, chiar daca tu iei a doua zi avionul si iti faci ulterior laba pe skype in fata ei. genul ala de femeie pentru care te intorci, sa-i demonstrezi ca tii la ea, cu un cadou in care ai investit mai mult de 5 minute de gandire, si te tine juma de ora la telefon, in fata blocului, si un 15 minute ca pe un caine in tocul usii si iti zice ca ea nu poate continua asa, fara sa-ti faca macar o muie de adio.

genul ala de femeie care ti-a agatat tricoul preferat de la cel mai bun prieten/fosta, insistand sa-l poarte cand face un gratar in ulei pe teflon. genul ala care scapa sare in orez si rade de cat de proasta e la aprecierea cantitatii.

feminina e aia care citeste cosmopolitan, si crede ca daca esti cu misterul mai mult de 3 zile merge. genul ala care a avut 2 orgasme in toata viata ei si e complexata in secret ca nu a dat inca peste pula de aur, drept pentru care nici nu mai incearca si se multumeste cu chilotul de tabla.

genul ala care se uita in extaz la poze cu copii, si se scalambaie in fata lor. genul ala care are cu 14 perechi de papuci mai mult decat imi trebuie. ala, ma, care are unghii impecabile, de-mi imaginez doar cum ar arata un cearceaf molfait intre degetele alea fine, in timp ce si-o ia noaptea pe la spate transpirata, gemand ca si cand ar face dragoste. nu stiu de ce, am eu un fetis cu unghiile. daca una le are lungi si ingrijite, imi imaginez doar cum o abuzeaza unul cu pula in doggy-style, in timp ce ea tremura de placerea aia vinovata. si ce vinovata se va simti a doua zi. urasc manichiurile impecabile.

cum sa-ti placa sa fii feminina cand asta inseamna sa fii abstinenta o perioada de timp de tine determinata, doar pentru a oftica juma de centru vechi intr-o sambata? sau sa bei martini din ala pe care dai 10 lei, 200 ml? doamne iarta-ma.

cum sa fii genul ala care la varsta mea isi planifica nunta la anul, fie ca ala exista, sau nu, fie ca a cerut-o sau nu? genul ala care nu joaca carti, ca-s cu vraji si jocuri de noroc in ele, care citeste la horoscop si la zodia pulii pe care si-o doreste?

eu nush ce-am sa ma fac cu mine. ca am auzit ca se cauta pupeze necantate din astea, ca unii chiar vor sa le faca copii, si sa le ia opel in rate, si chiar ar trece cu vederea lipsa de talent culinar si pudibonderia din dormitor. sa fii doamna in societate si in particular e mult prea putin pentru a merita pereche. eu sunt si gospodina, si curva. doamna o sa ma fac cand e nevoie.

cam asta filozofam eu singura, la o bere, in acelasi club a. sa-mi traiasca.



[ si am sa dispar usor, usor, usor ] [fuckyouforruiningoneofthefewjoysinmylifeihopeyougethitbyabus]

2 comments:

Joker said...

That is reality....
Unde să gădești o lume a surprizei, a surprinderii, a inocenței...a vibrației?
Asta e consecința Fututului:social, sentimental și ideal.
:)

No One said...

suparata, suparata :)