Feb 6, 2013

Romanul nu mai are sanse


eu am probleme cu mine. ba ca nu mi place aia, ba ca sunt autista in societate si nu pot sa socizlizez decat pe timp de bere, ba ca am ocd, ba ca ma schimb ca vantul. vedeam tot felul de lebede in jurul meu, una mai fardata ca alta, cu masini, cu slujba, cu un handicapat langa care le iubeste si le linge in pizda, la punct cu moda si monden si voiam sa am succesul lor. particica aia perfecta pe care o afisau.

pana mi-am dat seama ca sunt proasta ca ma uit la proaste si iau exemplu prost.

si acum hai sa fim cat de rai si de reci si logici putem. nu se poate ca la 'descrie-te in 3 cuvinte', majoritatea sa spuna 'spontan, ambitios, incapatanat'. nu-i probabil. nimeni nu e spontan, doar vrea sa para. nimeni nu e ambitios, doar stie sa muste de cur. nimeni nu e incapatanat la modul pozitiv, o face de-a dracu'.

cum e posibil sa flirtezi pe net cu unul, si sa te lasi greu, da' la modul ala penibil, cu sarcasm si exemple de inteligenta mediocre, cu glume semideocheate, ca ce pula mea, suntem doamne, cu un vocabular atat de elevat de zici ca au basit dimineata 3 pagini de dex? cu last resort-ul ala, cand te dezarmeaza cu totul, ii critici gramatica? eu din astea faceam la 18 ani. probabil tre'sa cresti la cap sa legi 2 idei mai complexe.

cum e posibil sa scrii cu o singura virgula intr-un paragraf intreg?

cum e posibil sa ai un argument dezlanat, care se bazeaza exclusiv pe credinta si sentiment? si aici ma refer la 1) dumnezeu a lasat casatoria ca ceva exclusiv intre barbat si femeie. nu, in pula mea, asa a stabilit societatea. your god don't give a fuck.  si 2) protest la replica lui bendeac '80% din batranii romani sunt inculti, rai si materialisti' sub forma ' tocmai ti-ai descris bunica, cum poti sa te suporti?'

pentru mine e noaptea mintii. nu pot cuprinde cum un om poate fi atat de needucat, necitit, inchis la minte si prost, dar toate deodata, si cum poate sa aiba voie sa emita pareri si pretentii. mars, nu, nu ar trebui decat sa ai dreptul la o opinie, care, daca e gresita, sa mi permita mie sa ti fut una in ficat de prost ce te-a facut ma-ta. cum poti sa vii la mine si sa urli ca ai dreptate, eu sa-ti explic, in timp ce iti pui degetele in urechi si sa canti ca un copil retardat hatzanandu-te in fata si in spate, ignorand orice urma de bun simt si logica?

in cacatul ei de treaba, tu-ti dai seama ca semidocti din astia alcatuiesc mai nou societatea? cablul ala de net cu pamant de pe slapi pe el a facut orice retard cu iq de 2 cifre sa se creada pertinent in orice domeniu. se vorbeste de avort? e pacat! se discuta de eutanasie? da-le drecu de javre puricoase, da-i cu toporu'n ei. se discuta despre iesit in strada? las' ca se duce maricica de la 2, eu o sustin de acasa. se discuta despre nesimtire si intoleranta? pizda ma-sii de generatie pokemon, crescuta cu hormoni si antibiotice din pui.

a murit unu pe masa de operatie? sa-l bage pe medic la bulau, in pizda mamii lui, ca si asa cere spaga, da-l drecu de oligofren. sa-mi pun dintii din fata, si aia din spate sa-i repar? da-i drecu de dinti, si asa medicul ala are 3 masini si cere 900 de lei pe o proteza, in mortii lui de oportunist. n-am citit o carte din liceu? cui dracu ii trebuie lectura, tu nu vezi ca muncesc? sa se legalizeze prostitutia? da' cum sfinte cacat sa devenim sodoma, noi suntem crestini.

exemplele sunt multiple, mustesc de ignoranta si prostie, ma termina psihic. nu am contemplat ideea de a pleca de aici decat recent. din cauza a ce am zis mai sus, si pentru ca mica rasista din mine nu vrea ca viitorul copil sa se imperecheze eventual cu un roman hibridizat cu un tigan. am si eu hibele mele.

nu, nu, gata, e final. echidistanta nu exista. rabdarea de a asculta si partea cealalta nu exista. inteligenta nu exista, logica de asemenea.

exista pretentii de respect, agresivitate si o lipsa accentuata de toleranta.

ba, prostule, dumnezeul meu e mai bun ca dumnezeul tau, si pe tine o sa te chinuie dracii in iad, jezebel.


si acum sa ma descriu eu in 3 cuvinte: mars dracu' la sapa. ups, overkill.

1 comment:

Anonymous said...

ai grija ce iti doresti, ca s-ar putea intampla