Jan 11, 2014

Vis sfaramat - usurinta de a minti

am impresia ca sunt genul care sa starneasca pasiuni, curiozitati si mancarimi in fund tipilor extrem de repede. problema e ca unii au deja acasa ceva ce ar trebui sa faca treaba asta.

explorez cu o curiozitate nebuna si o satisfactie maligna limitele lor. nu le ia foarte mult sa fie pacaliti. ceva cultura generala, sinceritate, luciditate si un strop mai mare de toleranta imi confera aerul proaspat si tineresc al unui fruct interzis. am fost amanta de ocazie si stiu deja schema. ei nu vor parasi, ca intr-o casnicie, femeia fina si cunoscuta de acasa, desi insista ca sunt altceva-ul de care au nevoie in momentul ala.

asta e cu dus-intors. nu mi am permis niciodata sa ma indragostesc de un asemenea om, pentru ca roata mi se intoarce. o inseala
pe ea, va face aceeasi chestie cu mine odata ce expir, saptamana dupa saptamana, demachiata in pat langa ei.

dar e frumos sa te joci, sa fii mintita in timp ce esti privita in ochi, sa stii asta, sa nu astepti nimic in schimb, dar sa dai tot ce ai mai bun pentru un miraj de cateva ore.

si stiu ca mereu, o parte din mine isi va dori sa cuminteasca acel bad boy infidel cu o soapta bine plasata, pe de alta parte alergand la infinit dupa ceva ce va fi doar al meu instantaneu.

lumea nu functioneaza dupa principiile fotografiei, insa.

iar eu ma misc, din nefericire, prea repede pentru melcii din jurul meu.

eterna cautare...


No comments: