Jan 2, 2014

O vara atipica


discutam cu o veche prietena despre noi inceputuri amoroase. dorintele ei sunt atat de feminine, pufoase, simple, incat consider ca ar putea sa mi ofere si mie micile satisfactii cu care umplu timpul dintre cele mari.

cum eu ma trezesc din hibernare, latenta si calorii cam pe la jumatea lui martie, ala va fi momentul propice sa primesc buchetul de lacramioare pe care mi-l tot ofer singura an dupa an. 

o sa ai incredere suficienta in mine sa mi lasi cheile de la masina si vei fi suficient de calm sa nu apuci centura de siguranta la semafor. 

in playlist va fi rock, pentru ca in suflet e libertate. 

te vei uita in ochii mei si mi vei spune lungimea de unda proprie culorii. 

imi vei pupa mana si va fi suficient. voi primi zambete sincere si altfel de complimete, pentru ca langa tine voi avea 26 de ani si toata vara inainte, iar tu te vei comporta ca un domn in continuare.

vom face febra musculara de la atat dans, sex si ridicat shoturi. 

voi fi implinirea ta, iar tu te vei indragosti de mine atat de repede, incat vei uita cum te cheama si mie mi vei balbai numele de 3 litere.

'dar, dea, nu te iubesc.' 

' nu inca.'

No comments: