Feb 24, 2009

I Google for a living


trebuie sa-mi gasesc o alta boala de care sa cred ca sufar. poate ca obsesiv-compulsivitatea e urmatoarea pe lista de prioritati.sau dementa,...suna provocative.
ma apropii destul de mult de borderline personality...
nu am sa stau sa-ti explic mai pe larg ca nimfomania e boala psihica.pana data viitoare,se bifeaza asta ca reflectand cel mai fidel adevarul.
de ce nu vreau sa cred ca esti un ignorant care crede-mai superficial decat MINE-ca homosexualitatea tine de alegere si e scarboasa?...ca lesbianismul e presarat cu blonde cu tzatze mari?...
as fi facut generala pentru psihiatrie.dar lenea...eu sunt aici sa-ti suflu in ceafa si sa te calc pe nervi.nu pentru ca am un fetis legat de carii si tartru,yummy-ish...nu pentru ca sufar de noblete pur medicala de a ajuta.nici macar pentru mult promisii bani-de-invartit-cu-lopata.nu,nu,de 3 ori nu!eu am ca scop temporar(martie-aprilie) in viata transformarea in "tarfa atitudinala".in traducere libera,daca esti o tocilara antipatica-sunt si simpatice-,o virgina antipatica-sunt si simpatice-,o nevirgina tzapana antipatica-but NEVER simpatice-...daca pui intrebari stupide...daca suferi de amor ghebos...s-ar putea sa-mi vina logoreea.se spunea mai demult ca sunt rea gratuit,dar nu va fi cazul tau.tu imi platesti replicile ne-barfitoare cu personalitatea ta comuna si mega enervanta.caci am "neobrazarea" sa ti-o zic in fata,vulgar desigur,sa te simti cat mai prost.
concluzia la care am ajuns din fasa e ca poti fi destept si neinteligent,inteligent si non destept,cult si vulgar in acelasi timp.pe perechi de cate 2 antagonisti.

No comments: