Feb 4, 2009

just a summergirl



...cu rochite minimaliste si sandale cu barete subtiri,indragostita de mercurul urcat pana la refuz,inamorata de soare si de vama.care cica a murit pentru ca manelistii au decis sa o invadeze.stiu ca tequilla e ieftina si fetele dau senzatia de usurime drogata,unde mai pui atmosfera de libertat,zvonul real de nudism...
eu am in vama tot ce imi trebuie,si nimic nu ma revolta inca:cortul iubitului de 2 pe 2 pe 1,de unde la 8 trebuie sa pleci ca te coci ca la microunde.nisip nu diferit de alte statiuni din romania.bodegute si terase,daca decid sa mananc mai mult de 2 eugenii pe zi.baie contra cost,ceea ce ma amuza teribil de fiecare data cand natura si fiziologia comploteaza.o plaja pe care pot sa ma plimb pana la 2 mai si la bulgari si inapoi.cluburile cu muzica buna,cafeaua de dimineata la ibric,metrul de tequilla,cutiuta cu carti,motocicleta spanzurata de un perete,gogosile cu sirop plin de e-uri,cerceii manufacturati...atmosfera proverbiala a vamii pe mine ma intereseaza exclusiv noaptea.
n-au decat nesimtitii sa asculte ce vor ei unde vor ei,dar noaptea cand se aprinde boxa la stuf,curge etanol in rauri,si decibelii imi zgarie lobu' temporal in draci,sa puna pe mute fitele lor de telefoane si ipoduri si sa simta un soulstorm.
n-am treaba ziua nici cu ei,nici cu familiile care n-au decat sa isi plimbe kinderii pe unde vor ei,ca nu ai ce face ziua pe acolo inafara de plaja.
mda,sec.deci vama e moarta.treaba ei.pentru mine e in coma pana cand n-o sa mai vad la stuf multimea dansand pe tubthumping...

No comments: