Feb 19, 2009

subliminal



si sublim.
a fost 14,m-am iubit la 3 celsius prin centru,m-am minunat sa il vad fumand sofisticaniile alea de tigari,am gustat foietaje dupa X luni si a fost bine.
nu,nu am castigat concursul.desi se spune "norocu' incepatorului".
azi e 24 si intre astea 10 zile nu am facut nimic genial,in stilul meu caracteristic.am revenit in jegul asta de oras si la jegul meu de atitudine.
stii ce inseamna o noapte perfecta?
varianta a...my sexy boyfriend,Ferdy//Vrc people who jerk it out harder than anyone i know,un metru de tequilla cu sare si lamaie pentru mine si El-pentru inceput-,playlistul lui mammuth,coxal langa coxal-fara pretentii legate daca e BF-ul,EA,sau o necunoscuta totala,pe nume X.continuarea este 15 lei la Marocanu' sa ne duca acasa,avand delicatetea de a nu rade de tampeniile mele logoreice de la miezul noptii.dush in 2 cu apa demi-rece,topait in pat si relevarea frustrarilor refulate verticalizat mai devreme...poate tot la verticala.somn pana la 2 pm-adica 7 am,pentru ca eu traiesc in new yorker mai nou...
varianta b astepta la colt sa ma sugrume cu excitatia implinirii a ceea ce doar imi doream,fara finalitate.nimic pervers in continuare,you're safe.
fara"deci",o tequilla sunrise amara,ajuns in casa aproape nestraina,carti de joc si vin in 3 culori non miscibile in pahar,kent 8 ilegalizat in bucatarie si discutii despre mine si el.cu "e" mic,you get it.
filozofia manelei si amintirea liceului pe care eu il urasc cu toti lobii pulmonari,toate fibrele musculare,toti neuronii,toata ratiunea,toate hematiile ce reprezinta esenta"sufletului" meu.oricum ura mea este atat de superficiala...mai devreme a fost o propozitie eliptica?!?!
e nice.cat se poate de nice.
ca la psiholog,m-a lovit constientizarea faptului ca am sa raman nemaritata pentru ca nu sunt fata de casa.
trebuia sa dorm cu ea...tot cu "e"mic...dar am ales sa-mi intind rimelul-de ieri de-acum-pe pleoape,lipsit de sex appeal,cu el.ii multumesc prin vibe-uri invizibile de ganduri pozitive.
am reusit sa ma servesc cu juma de ora de somn.am dat in dementa rebela dupa o ora si am plecat,considerand ca nu sunt respectata de profi.

e minunat.imi canta Il Divo o treaba in italiana parca.sa n-aud ca sunt inculta.
sunt doar indiferenta,slash blazata.
si chiar e 24 azi...pentru toate cuplurile out there,including me and Axl,poza de mai sus.daca ai o farama de umor,o sa stii de ce

No comments: