Aug 29, 2009

Dezamagire


Nu, nu am ce cauta in viitorul lui semi indepartat... Si asta ma dezamageste cumplit si ma deraiaza de pe sinele mele atat de subtiri. Sa nu imi plang singura de mila, poate ca in definitiv, nu sunt destul de buna pentru el. Poate nu sunt destul de inteligenta,ori la fel de interesanta, ori la fel de incredibil de minunata. Cei 3 "i" ai inmormantarii mele.
Cum poti sa mi ceri un je t'aime sincer in conditiile in care tu ai sa imi tai macaroana si eu stiu exact cand se va intampla? Tu nu ti dai seama, egoistule, ca NU pot sa investesc sentimente in ceva care o sa mi se sparga in cap? Tu nu intelegi ca eu nu am voie sa sper la mai mult? Ca nu pot visa? La ce bun sa incerc sa ma schimb-pentru ca pot sa fac si asta- pentru tine? Care ai sa pleci exact cand imi e mie lumea mai draga? Pentru ce sa sufar atunci cand pot sa nu ma bag, ca si asa, nu e treaba mea?
In caz ca nu intelegeai, de asta nu renunt eu la orgoliu. Pentru ca mi se pare ca i have the right sa am mereu dreptate, un pret mic pe care tu il platesti pentru faptul ca eu nu pot fi fericita in fiecare zi...

3 comments:

PetruĊ£ said...

hehehe... in sfarsit parca parca s-ar parea ca posezi niste sentimente ;;).... that's good...si chiar nu ma surprinde... de obicei in spatele unei persoane aparent puternice... se ascunde un iepuras care nu stie daca vrei sa-l prinzi sau sa-i oferi un morcov.

i got some advice for you...."mai bine sa regreti ceva ce ai facut, decat sa regreti ca n-ai facut"...

adi said...

scrii frumos deea...pacat ca probabil ideile survin in urma unei deceptii...de fapt..si eminescu scria in astfel de momente :)...

Alexandros said...

Eh...cunoastem...cunoastem...iti sunt alaturi.Si eu am trecut prin asta.Mi a luat un an si 3 luni sa mi revin.Mie mi s-a spus ca "nu mai corespund".This was so sweet of her.

Nu ti voi spune sa treci peste pentru ca nu se poate.La momentul asta.Ideea e ca numa cine n-a trecut prin asa ceva nu intelege.

Eu te consider o persoana puternica.Capul sus.