Dec 4, 2012

Am un iubit

Am un iubit. Ba nu, un amant. Ba nu, un prieten imaginar. Traieste in partea mea calda, departe de multe uragane cotidiene. Uneori mai vorbim. De fapt, prea des. Ma intreaba cum mi-a fost ziua. Ii zambesc gales, ma uit fix in ochii lui si incerc sa ignor stransoarea light din stomac. Am un prieten imaginar si ma indragostesc de el.

Il fac pe placul meu si al sutelor de fete, ii atribui vointa de fier si brate puternice. Ii insuflu un romantism actual, inzestrari muzicale si un vocabular perfect pentru conversatii nocturne cu aere de flirt.

Vorbesc cu el inainte sa adorm, inchizand ochii si asezandu-ma cu el la masa. Si, cum a fost azi?
love, de unde sa ma apuc... obositor e putin spus... Ce mi-ai pregatit?
Am sa iti trag draperiile mintii si am sa ne izolez in jurul acestei mese. O sa te dezbrac de secrete inca o data, pana cand vei ramane piele si os.
Nu te juca asa cu mine, stii ca tot ce-mi doresc e sa atarn cat mai putin la cantar.
Ai incredere in tine, si rabdare.
Rabdarea mi-am format-o pe parcurs, cat mi te-am format si pe tine in cap.
Nu m-ai lasat sa termin. Daca la asta nu adaugi si stropul ala de actiune, totul

Si atunci imi vine sa ma ridic de pe scaun si sa ma intind peste masa. sa matur cu toracele piese de sah, carti de joc sau table, sa zgudui sticle si pahare, sa vars scrumiere. Sa il iau de gulerul camasii si sa ii suflu o gura de fum in fata, inainte de a-i aplica cea mai umeda ventuza din ultima saptamana. Sa ii trag o palma peste fata de draci ca niciodata nu-mi raspund prin el singura la intrebari, si sa ma tina de incheieturi cat eu ma zbat sub forta lui.

Sa ma reduca usor la tacere, sa ma calmeze cu vocea lui, sa ma mangaie usor pe dupa umeri, sa mi las capul pe spate, pe el, sa-si aplece barbia in fata, pe mine, sa ingane un cantec de mult uitat si arhivat intr-un colt al memoriei.

sa mi stanga pumnii intr-ai lui, sa ma legene inainte si inapoi, fara nimic erotic in tot tabloul, sa fie reflexia mea in mintea mea, in el. Sa nu il cheme in niciun fel, sa aiba cel mai frumos prenume din lume. Sa mi-l spuna pe al meu in secret, in timp ce eu, adormita, il intreb... baby... tu de cine te-ai mai indragostit in ultima vreme?

Am un prieten imaginar. Si uneori, ne intalnim la mijloc, intre fantezie si cotidian.

No comments: