Dec 10, 2012

Mediocritate si plictiseli poleite

Bai, uneori mai dau peste cate un blog al unei domnisoare inevitabil blonde. si zic asta ca si cum ar fi ceva rau pentru ca ma impiedic de ele mereu. vai, angelica, vai, dulce, vai, inocenta, vai, ideala, vai, de cand nu m-am pisat pe tine? hm?

problema mea cu blondele e ca uneori dau peste una care pare ca gandeste. are tangente vagi cu realitatea, vocabularul, gramatica, cu idei de-ale mele, in fine, pare amenintatoare la inceput. e dificil. pentru ca, in calitate de dusman nedeclarat, trebuie gasite hibe, si asta repede, pana nu se pisa cretinii pe ei de emotii amestecate.

azi ma enerveaza lumea. adica, prostia ei. am evitat pe cat de mult am putut sa cataloghez astfel o majoritate, dar mi-am iesit din pepeni. adica, stai putin. iei o pizda care scrie clisee, intr-o forma oarecum noua. pentru ca a terminat litere -cel mai probabil- si jongleaza cu sinonime. si o arunci pe net, obtinand un val de isterie. din partea cui, ma intrebi? o mie de alte pizde care isi flutura labiile lungi de la atata masturbat in asteptarea unui fat frumos cu pula mica si moale, meditand in creierul lor mini sferic la adevaruri proaste, scrise prost de o proasta.

bai, baieti, nu v-ati saturat sincer de rahaturi ambalate frumos in genul "nu stiu daca ma cac uitandu-ma la tine sau ma uit la tine cand ma cac". sau, exemplul 2, 'barbatii sunt niste copii sensibili care trebuie indrumati si catre buda, si cosul de rufe, si clitoris'. bai, eu nu-mi permit sa minimizez asa barbatii. daramite una care a futut prima oara la 15 ani si o suge romantic intre petale de cur si dupa 2 shoturi penibile de gin. am auzit ca specia de femela proasta bea gin... exemplul 3 : inca astept sa ti dai jos toate mastile, ce pula mea ne jucam aici, de-a fantoma de la opera? si arata-mi repede si sufletul ala, ca imbatranesc o zi uitandu-ma secunde in ochii tai, si vremea de futai trece. desigur, pus totul mult mai romantic.

sincer acuma, de ce cacatul meu are cacatul ala succes? stau si am gasit doar atat: limbajul meu e prea pompos. ideile enuntate sunt cam violente. nu ma cac pe mine romantic suficient de mult. publicul meu tinta nu traieste intr-o lume care se framanta zilnic din cauza amorului implinit sau ne, ci mai si fute fara sa gandeasca, mai si bea, mai face un puzzle, mai fumeaza, mai danseaza prin oras. belind ochii rosii de intrebari nerezolvate - si chiar ma doare sufletul ca nu o sa inteleaga multi sarcasmul scris, de asta il explic direct- nu face parte dintr-un ritual pe care as vrea sa-l adopt, nu asta vreau sa transmit, dar, aparent, pentru a supravietui intr-o lume comerciala... aglomerata de blonde care simuleaza tot felul de procese psihologice complexe, si sunt luate foarte in serios, ma vad nevoita sa scot artileria grea.

asta inseamna probabil 2 eseuri care ti sfasie inima, corneea, lobul temporal, canalul de iutube, ambalajul de pe lubrifiant si pachetul de servetele. o sa ma cac pe mine artistic in 3 pasi simpli, in 3 paragrafe subtil pline de voma ornata cu petale, si o sa o= vand scump. foarte scump. rar de scump. o sa vrea lumea sfaturi, si impresii, si o sa ma cac continuu pe mine de cat de mult sunt eu sfasiata intre 2 amanti si un iubit, si toata lumea nu o sa se intrebe 'dar, vai, dea, chiar atat de curva esti?' ci o sa ma compatimeasca, pentru ca am un suflet sensibil de femeie, si labiile mele din greseala s-au deschis. nu ca de obicei, la comanda corticala.

No comments: