Dec 2, 2013

Povestiri romantice 2

- Ma plictisesti.
- Esti sigura? tot ceea ce iti spun eu aici e adevarat, aplicat, invatat de la altii cu o experienta mult mai vasta ca a ta. o sa iti dai seama mai incolo ca am dreptate.
- Ma plictisesti!
- Asta pentru ca esti o fetita rasfatata care a avut de-a face doar cu baietei. Iar barbatii nu se gasesc in locurile pe care le frecventezi tu.
- N-am bani de alte locuri.
- Fa bani.
- Cu ce sa fac bani?
- Foloseste te de ceea ce stii sa faci.
- Imi place sa scriu. am o idee...
- Mi -o spui si mie?
(pauza de relatat, ideea e intampinata cu un amestec de revolta si fascinatie. apoi El continua)
- Minunat. Te sustin cu totul.
- Cum adica ma sustii? N-are nimeni timp de asta.
- Am eu...
( pauza de somn. el intr-un pat, ea in alta camera. despartiti de 3 galaxii si 100 de pereti. ea se trezeste. era atat lumina afara. si un sentiment de 'imi lipseste ceva'. in scurta perioada de timp cat il ascultase cu mintea ceva mai relaxata si deschisa, si-a dat seama ca lucrurile se cam leaga. i-o va spune mai tarziu. unde s-o fi dus? )
- De ce m-ai lasat singura?
- Asta era normal sa fac. vrei sa vii langa mine?
- Tu ce crezi? ma amagesti ca ma tii in brate sa nu-mi fie frica, si apoi o stergi miseleste.
( o baga in pat si se lipeste de spatele ei. palmele incep sa transpire. buzele incep sa tremure. are chef sa guste putin. sa guste? a decis ca da. ea se alinta. face pe inabordabila. un joc de-a soarecele si pisica cu finalitate necunoscuta. indecizia plutea in aer. sa o faca? sa nu? sa-i dea voie? sa nu? un moment de curaj nebun. o intoarce cu fata la el si o strange tare. se urca pe ea si o priveste in ochi. o tachineaza. ea e rigida. e prea cald afara. e prea cald aici. )
- Dincolo e mai racoare. am sa trag draperia.
- Ce vrei de la mine? sa mi dai lumea peste cap si apoi sa pleci?
( un zambet cuceritor ii flutura pe buze. va termina ce a inceput, o va face a lui. )
- Facem orice, dar am o singura dorinta. Nu vreau sa ma saruti. Daca ma saruti, s-a terminat pentru mine.
- Ar fi bine sa se termine.
( o mangaia, o framanta, o ciupea, o strangea de copase, sani, solduri. ii alinta gatul si delicatetea aia animalica o innebunea. dorea sa fie sarutata, voia sa il sarute la randul ei. voia sa se bucure de tot. dar era speriata. atat de speriata. voia sa se piarda in moment si isi dadea seama ca daca se abandoneaza, s-a terminat gluma. nu va mai fi nimic la fel. ceda cu ochii inchisi. )sarutul lui avea un gust deosebit de expectativa, nustiamcapoatefiatatdebine, curiozitate si barbat. avea gust de succes. avea gust de indragostit si timiditate in acelasi timp. sarutul ala a fost finalul ei. )
( si totul s-a intamplat ca de obicei, doar ca altfel. era altceva din acelasi lucru. era ca o vacanta, era ca un inceput al unei trilogii, era cafeaua de dimineata si cele mai scarboase filme romantice date la tv. zbura pe aripile unui zmeu colorat catre un curcubeu predominant verde. isi deschidea ochii sa se convinga ca e el. el, care ieri o plictisea de moarte, el, pe care astazi l-ar adora fara sa se uite inapoi. el, care deconecta usb-ul realitatii si o facea sa vada lucrurile din perspective frumoase si nu triste.)
- Vreau sa te rog ceva.
- ...
- Candva...as vrea... sa ma inveti sa fac dragoste.
- Vedem.
( si o pupa pe frunte, tinand strans in brate trofeul proaspat cucerit. femeia lui, si doar a lui, femeia in ai carei ochi se uita si vedea ca printr-un caleidoscop. )
- Am sa fac tot ce pot. O sa fie bine...
( a fost )

2 comments:

David said...

e bine..putin cam delicata fata..:)

Lorelei said...

Si uite asa a iesit. Superb!