Dec 28, 2013

Ceasul socotelilor

platesc pentru fiecare clipa de invide pe care am avut-o. fiecare injuratura gandita sau spusa, la ciuda si nervi. pentru fiecare telefon pe care nu l-am dat la timp acasa, si toate prajiturile pe care nu le-am impartit.

platesc fiecare bilet de ratb necumparat, fiecare cot dat in metrou, fiecare privire urata aruncata unor bieti care incercau, pentru fiecare bere in plus bauta.

platesc fiecare flirt si zambet, fiecare lacrima pe care le-am provocat-o cand au aflat de mine si ei-i lor, fiecare insistenta si misto uracios facut de alti nevinovati.

platesc fiecare clipa de lasitate si fiecare taina, fiecare rezolutie luata prea tarziu, fiecare optiune eronata, fiecare carte necumparata si curs nexeroxat.

platesc fiecare duminica dimineata pierduta dormind, fiecare mahmureala, fiecare ora nededicata, fiecare post netinut si fiecare partida de sex arid. nu torid. alea se platesc separat.

platesc pentru singura data cand nu te-am ascultata si a fost crucial.

dar sunt pregatita.

adica adio, 2013, fuck you, it's been just somewhat of a pleasure.

No comments: