May 28, 2014

Jurnalul lui Adam - Iris

Azi am o stare de neliniste si plictiseala. Ploua cu soare si pe asa o vreme fututa nu se poate intampla decat ceva la fel de interesant. Aleg sa las masina acasa si chem un taxi. Cobor la selari si ma duc la bordelul meu preferat. respecta destul de fidel imaginea caselor de toleranta, cu exceptia faptului ca nu dau abonamnent la bar. Am avut o data abonament pentru o noapte. am terminat juma de bar de whiskey si am plecat clatinandu-ma la bratul uneia pe tocuri. mergea ca o imipedicata de atata vodka diluata cu mere. bauturile astea de pizde nu dau mahmureala, dar sunt maxim de eficiente pe termen scurt.

era o prada usoara, si, desi de obicei nu ma incurc cu tot felul de parasute, insemnand ca agat inainte de miezul noptii, eram pe jumatate pilit si infocat. am dus-o in gang la perlea, i-am ridicat fustita si am inceput sa ma joc cu labiile ei. i-am tras-o sprijinita de un zid, zdrentuindu-i si matasea de pe trena, si pizda. am lasat-o intr-un taxi in rond. se ducea in leu. ce dracu politehnista cu bani sta in leu? o fi din aia care ofera mui pe proiecte. in fine.

ma asez la o masa si incep sa butonez businessinsider. as cumpara actiuni la o fabrica de ciocolata. femeile adora ciocolata, iar arborele de cacao e periclitat. inca o lovitura cu efect intarziat. sunt atat de calculat ca m-as rasplati cu un oral. cine sa fie norocoasa in seara asta? imi iau un aer ingandurat, sorb un martini si mestec meditativ maslina. le prefer negre, dar, ca in viata reala, rar ti-e dat sa pui limba pe o negresa in bar. stilul e una, trendul e alta. ma uit la ceas si imi deschid si inchid butonii. simt o privire din laterala, deci trebuie sa mi calculez bine miscarile daca vreau ca miniona aia sa se sufoce la mine pe canapea. da, am vazut-o de cand am intrat. da, m am prefacut ca nu exista. sunt prea interesant pentru femei, prea frumos sa nu ma remarce, prea inabordabil sa nu incerce.

ma uit la ceas si ca din intamplare ridic privirea inspre ea. ma blochez o fractiune de secunda si ii zambesc din coltul gurii. suficient sa isi plece ochii si sa caute o suvita. reiau butonatul telefonului, termin martini-ul, ma aplec spre barman si comand unul si pentru domnisoara. il instruiesc sa-i spuna ca mi-ar placea sa ma bucur macar cateva minute de compania ei.

vine la mine cu un zambet larg. studiez dantura. aproape perfecta. nu pare sa zgarie. o cheama iris, short for irina, si ii spun ca a fost inspirata sa aleaga sa se prezinte asfel. o complimentez pentru zambet. o vad ca se rusineaza putin, dar se aduna rapid.

ne tachinam. adam e intr-adevar un nume neobinuit. sigur voi fi primul care o va face sa urle o ora la rand, imi zic in gand. e studenta la veterinara. aha, deci fata desteapta. a fost oarecum inevitabil sa intram in anatomie si fiziologie, fiind insumi in domeniu, si, dupa inca doua pahare, dezbateam deja emanciparea sexuala a femeii in ultimii 20 de ani in romania.

povestea inflacarata despre apelative jignitoare, obiectificarea femeii si standarde ireale de frumusete. am asigurat-o ca din acest ultim punct de vedere nu are de ce sa ii fie teama, parca e desenata.

jumatate de ora mai tarziu, aprindeam spoturile in sufragerie, pe fondul unui lounge music original. o dezbrac dintr-o miscare si ii prind in maini sanii mici cu sfarcuri si mai mici. are carnea tare, talia subtire, parul lung, si o pizda rozalie. nu e tocmai culoarea mea, dar o sarut, in genunchi in fata ei.

ma aplec, o sarut, inversam pozitia. e prea mica si prea ametita sa protesteze. i-o bag in gura si icnesc. 5 minute suge, linge si inghite saliva. ma duce cu gandul la lickitung. tre'sa mi prelungesc abonamentul la blizzard. o trag peste mine si incepe sa ma calareasca.

geme, se arcuieste, gafaie. stiam eu. inca 5 minute. incep sa devin absent. termin entuziast muscand-o de buza.

nefacand un efort foarte mare, personal, o las tacit sa ramana peste noapte. ma intorc la butonat.

piele gri in c klasse. doar daca ma las de fumat. pot sa mai astept.

iris. o sa-i zic isis, draga de ea.

No comments: